חניה במועדון הזהב


שולמית זיו במועצה: מצוקת חניה לבאי מועדון הזהב * דרורה ירון: בן מעל 90 שנה נפל במעבר החסום

 

כפרניק WhatsApp-Image-2019-12-12-at-11.29.26-scaled חניה במועדון הזהב
שולמית זיו: מצוקת החניה במועדון הגמלאים בכפר ורדים

 

 

במסגרת “במה לתושב”, חצי שעה לפני ישיבת מליאת המועצה, הציגה השבוע שולמית זיו בפני חברי המועצה את נושא מצוקת החניה לבאי מועדון הגמלאים (מועדון הזהב, הידוע בשמו גם 50+). בפתח דבריה שבחה זיו את התקשורת הטובה שיש לה ולאחרים עם ראש המועצה אייל שמואלי, שתמיד מגיב ומתייחס – למרות שלעתים קרובות עדיין אומר כי “נמצא בתהליך למידה”.

לדברי זיו, 12 מקומות החניה הצמודים למועדון כמעט אף פעם אינם מספיקים לחניה. לדבריה לעיתים גם אין גישה והמעבר חסום. דרורה ירון סיפרה בהתרגשות על תושב הכפר, מעל גיל 90, שבשל מעבר חסום מעד על המדרכה מבלי יכולת לקום – ושכב מספר דקות חסר אונים.

“אסור שיימנע ממישהו להגיע לפעילות בשל מצוקת חניה”, אמרה זיו. היא הציעה מספר פתרונות כמו תוספת של 6 מקומות חניה במקום מגרש הפנטג (נדון כבר במועצה), ומהלך הסברתי בכל מוסדות החינוך בכפר למען השארת מקומות חניה לקשישים. לדבריה, בתוספת פרסום מאסיבי, ניתן להגביר את המודעות הקהילתית לנושא. “אייל רוצה להצעיר את הכפר, אבל צריך גם להראות  גם עשיה קהילתית”, אמרה זיו והציעה לתקצב את החניה והפרסום (כ-80 אלף ₪) מתקציב האירועים והמסיבות, העומד על 450 אש”ח – תוך הסברה לציבור שאולי יהיו פחות זיקוקים, אבל זה בשל הכבוד לאוכלוסיה הוותיקה.

 

 

כפרניק WhatsApp-Image-2019-09-10-at-15.19.461 חניה במועדון הזהב
ההצעה של קרן דרוקמן אדיב מלפני כשלושה חודשים

 

כפרניק WhatsApp-Image-2019-09-10-at-15.19.46 חניה במועדון הזהב

 

רוח הדברים במועצה שצריך לחפש פתרון בצורת שאטלים. בינתיים הוסכם להזיז את מכולת הזבל שבחניה, וכך לפנות מקום נוסף. כן יותקן בחניה מחסום (טרם ברור איך יופעל) ויומלץ לעובדי המועצה ומוסדות החינוך הקרובים שלא להחנות בצמוד למועדון הגמלאים.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2019-12-12-at-11.29.27-scaled חניה במועדון הזהב
שולמית זיו ודרורה ירון על מצוקת החניה

 

 

 


2 תגובות

  1. שושו הגב

    הגברת מודעות לקהילת הקשישים או התחשבות לא מייצרים מקומות חנייה. צריך ליצור מקומות חנייה נוספים ליד מועדון חמשים פלוס. חוץ מזה צריך להבין, לעולם לא יהיו די מקומות חנייה. חנייה תמיד חסרה. חנייה היא תמיד בעיה, גם בעיר וגם בכפר.
    האיש שנפל ליד המועדון – באמת מצער, אבל לא הבנתי מה זה קשור לחנייה, מלבד העובדה שזה גרם לכל הנוכחים באספה להזיל דמעה ולהניד בראשם.

  2. ביקורת? אין! | כפרניק הגב

    […] 12/12/2019 11:43 חניה במועדון הזהב […]

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן