חנוכת המרכז לגיל הרך ולמשפחה

שמואלי, שוחט וגולדפרב התקינו מזוזה * טל ורנר על העיצוב * דורית מזרחי על הטקס והפעילות


 

מיי-טל דרורי גנגרינוביץ

 

בשעה טובה ומוצלחת, אחרי שינויי מועדים, השבוע במעמד מרגש עם אייל שמואלי ראש מועצת כפר ורדים ועובדי הרשות והמרכז הקהילתי, ובהשתתפות אילן שוחט מנכ״ל המשרד לפיתוח הנגב הגליל והפריפריה, מזי נציגת המשכל, ילדי צהרוני המרכז הקהילתי ואורחים ותושבים נוספים חנכנו רשמית את המרכז לגיל הרך והמשפחה.

שוחט ושמואלי בירכו על המקום והפעילות שבו, נציגי צהרוני קשת ונציגת האימהות, טלי עטיה, בירכו גם הם במילים מחממות והודו על המקום הנפלא והמחבר, ילדי צהרוני הגנים נהנו בפעילות ריתמוסיקה. שוחט ושמואלי יחד עם הרב שלמה גולדפרב התקינו מזוזה.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2022-06-28-at-21.14.23-scaled חנוכת המרכז לגיל הרך ולמשפחה
מימין: אילן שוחט, שלמה גולדפרב ואייל שמואלי

 

שמואלי הודה לשותפים הרבים החל מהמשרד לפיתוח הנגב הגליל והפריפריה על מימון הפרויקט, למשכל על התמיכה, לחברת רולן על הקמת המבנה, לחברי המועצה על תמיכה בתב״ר להצטיידות, לעובדי הרשות ובמיוחד לתמי חצ׳ואל מנכ״לית המועצה, למחלקת הנדסה ואחזקה – לעדנאן סולימאן ולאבו יוסף על הליווי המקצועי, לאסתי כץ על תרומת הציור, לענבל אורלב על תרומת הצילומים, למרכז הקהילתי על התמיכה במגוון היבטים תקציביים ואחרים ועל הליווי הצמוד, לשותפי הדרך הרבים ומגוון הספקים כולל הנגרייה הקהילתית של כפר ורדים על ביצוע איכותי ומקצועי.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2022-06-28-at-21.14.26-scaled חנוכת המרכז לגיל הרך ולמשפחה
רונית וייץ וילדי הצהרונים במרכז לגיל הרך והמשפחה

 

הוא ציין באופן מיוחד את טל ורנר מעצבת הפנים, על היצירתיות, על הקפדנות, על החשיבה ועל פרטים גדולים וקטנים, על שעות של חיפושים אחר פריטים מדויקים והתאמת אופי החלל לאופי הכפר.

 



 

היה טקס יפה, מכובד ומרגש. תודה לדורית מזרחי רכזת הגיל הרך והמשפחה על תכנון וביצוע הטקס, על הובלת המרכז לגיל הרך והמשפחה והכנסת רוח וחיים למקום, לרונית וייץ רכזת הצהרונים על שת״פ עם ילדי הצהרונים.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2022-06-28-at-21.14.21-scaled חנוכת המרכז לגיל הרך ולמשפחה

 

כפרניק WhatsApp-Image-2022-06-28-at-21.14.25-scaled חנוכת המרכז לגיל הרך ולמשפחה

 

מי ייתן שהמקום ימשיך ויתמלא בפעילות, בילדים, בהורים ובמשפחות.

אין ספק שיש לנו את אחד המקומות היפים שיש.

מוזמנים להגיע וליהנות ממגוון הפעילויות.

לדוגמא, מצורף לוח פעילות יולי.

 

רק הצלחה ❤️

 

כפרניק WhatsApp-Image-2022-06-28-at-21.30.48-scaled חנוכת המרכז לגיל הרך ולמשפחה

 

 




תגובה אחת

  1. חנה ניב הגב

    כל הכבוד ליוזמה ולביצוע.
    אני מציעה לחשוב איך ניתן להציע פעילויות כאלה גם לנכדים הרבים, שגרים מחוץ לישוב , ובתקופת החופש הגדול מגיעים לסבתים ולסבתות שלהם. הם והסבים והסבתות יכולים להנות מפעילויות כאלו, שיקרבו אותם למקום ולמשפחה.

השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן