חיסונים גם במעלות

כללית: נפתח מתחם חיסונים בערב ב-18:00 במעלות * שמואלי וד"ר קלינסקי פנו למנהל המחוז * החיסונים גם בשבת


 

מתחסנים במעלות. וגם בשבת

מועצת כפר ורדים הודיעה היום לתושבי הכפר, מעל גיל 60 המבוטחים בכללית כי עקב העומס שנוצר להזמנת תור לחיסונים ולאחר פניית ד”ר זאב קלינסקי וראש המועצה אייל שמואלי למנהל המחוז בקופ”ח כללית, הערב בשעה 1800 יפתח מתחם חיסונים במעלות.  ההרשמה ב-*2700. זמן ההמתנה ארוך ומבקשים להתאזר בסבלנות עד למענה.

 

כפרניק 7776678-scaled חיסונים גם במעלות

 

מכללית נמסר כי יומיים לאחר שהחל מבצע החיסונים הגדול  במרכזים הרפואיים לין וזבולון, מרחיבה כללית את מערך מוקדי החיסונים ומנגישה אותם.

אתמול ( שני, 22/12/20) חוסנו ברחבי  מחוז חיפה וגליל מערבי כ-3,000 איש, מרביתם במוקדים לין וזבולון (קרוב ל-2,000) והיתר על ידי צוותי כללית שביצעו חיסונים במוקדים המשותפים לכלל קופות החולים אותם הקים פיקוד העורף בשפרעם, כרמיאל ונהריה ואשר עתידים להיסגר עד סוף השבוע.

מיד עם קבלת מנות חיסון נוספות, מפעילה כללית החל מהיום מוקדים נוספים בנוסף למוקדים בלין ובזבולון. היום, החל משעה 18:00 יפתחו מוקדים במרפאות רש במרכז הכרמל, יוקנעם עמק השלום, מעלות וסכנין.

בכל מתחם כ-4-5 עמדות חיסון בו זמנית. ביום ראשון, לאחר שהמתחמים המשותפים שהופעלו זמנית יסגרו, תפתח כללית מוקדים משלה בנהריה (במתחם כללית בקומה העליונה בקניון נהריה בכניסה לעיר), במרפאה היועצת בקניון כרמיאל, במרפאת שפרעם וכן מתחם ענק עם כ-7-10 עמדות בקניון שער הצפון בקרית אתא. כל מוקד יפעל מידי יום ברציפות מ-8:00 עד 20:00 וכך גם בשישי שבת, למעט קניון שער הצפון שבו יינתן שרות רק עד כניסת השבת.

סה”כ יינתנו במערך זה כ 8,000- 10,000  חיסונים ביום.

רונן נודלמן, מנהל כללית במחוז חיפה וגליל מערבי מציין: אני מברך על ההיענות הרבה לקבלת החיסון של הציבור וכן של הצוותים הרפואיים, החיסון הוא בשורה של ממש לקראת עתיד חדש ואופטימי. זה שלב נוסף בהפעלת 70 מוקדים שנערכנו להפעלתם כדי לחסן עשרות אלפי מבוטחי כללית במחוז מידי יום, בפריסה גדולה ותוך הנגשת השירות לישובים המרוחקים יותר. אני מודע לקשיים בקבלת תורים, אך הם היו זמניים ופועל יוצא של כמות מוגבלת של חיסונים שהועברה אלינו. לשמחתי, הוזרמה כמות נוספת של מגשי חיסונים וקיבלנו אישור להפעלת מוקדים נוספים, זו בשורה משמחת שתביא לקיצור תורים ותקל על מבוטחינו שבניגוד למבוטחי קופות חולים אחרות יוכלו לקבל חיסון בסמוך למקום מגוריהם ובנוחות רבה וכך נגיע לכיסוי חיסוני מהר ככל האפשר.

 


השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן