התפתחות הילד בגליל מערבי

כללית: יום היכרות ולמידה לצוותים החדשים במערך התפתחות הילד * גיבוש בכרמיאל


 

שירות התפתחות הילד בכללית מחוז חיפה וגליל מערבי נמצא בתהליך התרחבות משמעותית, כמענה לצורך וביקוש גדל של השירות, ובהתייחס לרפורמה בשרותי התפתחות הילד, עליה הכריז משרד הבריאות.

 

כפרניק 8879243-scaled התפתחות הילד בגליל מערבי
צוותי התפתחות הילד בכללית חיפה וגליל מערבי

 

במסגרת זו, פתחה כללית לאחרונה מספר שלוחות נוספות למכונים הגדולים שלה ברחבי המחוז וקלטה מספר רב של מטפלים ממגוון רחב של תחומי טיפול הניתנים במכונים. על מנת להבטיח את קליטתם הטובה וגיבוש מדיניות טיפול משותפת, נערך יום עיון בו לקחו חלק מרפאות בעיסוק, עובדות סוציאליות, פיזיותרפיסטיות וקלינאיות תקשורת שהצטרפו לאחרונה למערך התפתחות הילד בכל רחבי מחוז חיפה וגליל מערבי של כללית.

יום העיון התקיים במרכז לבריאות הילד החדיש שנחנך לאחרונה בכרמיאל רמת רבין, והוקדש לתפיסת העבודה הרב תחומית של שירות התפתחות הילד של כללית. התכנים כללו גם מפגש עם מנאר אבו סלאח – פזיותרפיסטית במכון בכרמיאל שהציגה את תפקיד הצוות ממקצועות הבריאות השונים בבדיקה התפתחותית. טלי עזר – מרפאה בעיסוק ומגי וולוביץ – דיאטנית, סיפרו על מרפאת אכילה. שרון קורונה-גאון, קלינאית תקשורת אחראית תחום בהתפתחות הילד דיברה על טיפול משותף. הפסיכולוגית נועה רוזנפלד ראוך ועו”ס נועה טובל, דיברו יחד על שותפות הורים בטיפול בהתפתחות הילד ועו”ס אסנת טוך-ברזילי התייחסה לנורות אדומים לאלימות במשפחה וחוות הדיווח.

 

כפרניק 88970777-scaled התפתחות הילד בגליל מערבי

 

ריקי קיסר, המנהלת האדמיניסטרטיבית של המערך, סקרה את מערך התפתחות הילד במחוז ותהליכי העבודה בו.

יום העיון המוצלח אורגן על ידי עדנה דרימר, מנהלת ריפוי בעיסוק במכון בקריות ומ”מ אחראית המכון בכרמיאל ושרון קורונה גאו. נוכח ההדים החיוביים הוחלט לערוך לו המשך במפגש נוסף בעוד מספר חודשים, כדי להעשיר ידע והכרות הדדית החשובה כל כך בעבודת צוות.

**



 

 

 

בנוסף ליום ההיכרות, ערך צוות המכון להתפתחות הילד של כללית בכרמיאל מפגש גיבוש וציון תום עידן הקורונה. הערב נערך בחצר ביתה של עדנה דרימר בישוב רקפת במשגב.

בנוסף לכיבודים ופטפוטים נהנו המשתתפות ממופע מעשיר של תיאטרון פליבק – קפה נענע. שחקניו האירו, העירו, ריגשו והצחיקו בסצנות משחק ששיקפו את החוויות וההתנסויות  במכון של חברי הצוות.

 

כפרניק 887950237-scaled התפתחות הילד בגליל מערבי
גיבוש צוות התפתחות הילד כרמיאל – בביתה של עדנה דרימר ברקפת

 

כפרניק 8872041-scaled התפתחות הילד בגליל מערבי
גיבוש צוות כללית התפתחות הילד כרמיאל

 

 




השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן