הפרס לד”ר דוד אזולאי


תושב מעלות, חוקר בבית חולים נהריה, זכה בפרס יוקרתי בתחום רפואת סרטן

 

כפרניק WhatsApp-Image-2020-12-16-at-10.32.13-scaled הפרס לד"ר דוד אזולאי
ד”ר דוד אזולאי צילום: רוני אלברט

 

ד”ר דוד אזולאי, חוקר במעבדה ההמטולוגית במרכז הרפואי לגליל בנהריה, ואחראי תחום איפיון תאים בביה”ח, זכה בפרס יוקרתי למחקר מצטיין לשנת 2020. הפרס ניתן פעם בשנה על-ידי אילמ”ר (האיגוד הישראלי למדעי המעבדה הרפואית).

ד”ר אזולאי (44), נשוי + 6, תושב מעלות-תרשיחא, קיבל את הפרס על שני מאמרים מרכזיים שפורסמו בכתבי עת מובילים בעולם, תוצר של מחקרים אותם עשה במעבדה. המאמרים עוסקים בהבחנה בין שני סוגי לימפומה שונים באמצעות סורק תאים וניבוי התפתחות הפרעה עצבית בקרב חולי סרטן הדם בתגובה לכימותרפיה.

בנימוקים לקבלת הפרס הודגשה יכולתו המקצועיות יוצאות הדופן של ד”ר אזולאי, וצוין כי עשייתו ממחישה כי מחקר יכול וחייב להיות חלק בלתי נפרד מהעשייה במעבדות רפואיות.

מנהל המרכז הרפואי, פרופ’ מסעד ברהום, בירך את ד”ר אזולאי, ציין את עבודתו האיכותית, ואמר שהוא מהווה הוכחה לכך שהמרכז הרפואי חרט על דגלו את קידום המחקר.

ד”ר אזולאי: “הפרס מהווה תעודת הערכה לכלל המנהלים, הרופאים והעובדים במעבדה ובמכון ההמטולוגי, שעוסקים ללא לאות באבחון וטיפול בחולים. כמו כן הוא מהווה אות הערכה להנהלת המרכז ולפרופ’ ברהום, על האמון שהם נותנים בי, תוך השקעה בי ובהכשרתי במהלך שנות עבודתי במרכז הרפואי. יחד נמשיך לפעול לקידום המחקר ושיפור האבחון והטיפול בחולים המטולוגיים”.

 


תגובה אחת

  1. בר דבורה הגב

    שלום פונה אליך בקשר לסידור שיצא ואתה חתום עליו. והיתי רוצה לדעת אם תוכל לעזור לי למצוא איפה הדפיסו אותו.תודה מראש דבורה בר 0508786778

השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן