נפל בלבנון: רס”ר באסל סויד ז”ל מפקיעין

הניח אחריו: זוג הורים ושני אחים * תנחומים למשפחה


 

תושבי כפר ורדים והאזור משתתפים בצער השכנים והאחים הדרוזים מפקיעין, בנופלו של רס”ר (במיל’) באסל סויד.

סויד ז”ל, נהג בגדוד 75, עוצבת “סער מגולן” (7), נפל במהלך פעילות מבצעית בדרום לבנון, בן 32 בנופלו.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2026-06-25-at-08.37.26-scaled נפל בלבנון: רס"ר באסל סויד ז"ל מפקיעין
רס”ר (במיל’) באסל סויד ז”ל – מפקיעין

 

סויד נהרג אמש (יום רביעי) כתוצאה מהתהפכות משאית תדלוק צבאית במרחב רבא תלתין שבדרום לבנון, ליד משגב עם.

הוא היה חלק מכוחות צוות הקרב של גולני. בנוסף אליו נפצע לוחם צה”ל באורח בינוני בתאונה.

 

הניח אחריו זוג הורים: נאדיה ופואד סויד.

ושני אחים צעירים: בשאר ובילל.

 

כפרניק -scaled נפל בלבנון: רס"ר באסל סויד ז"ל מפקיעין

 

יהי זכרו ברוך

מחבקים את המשפחה.

 

הלוויה היום (חמישי 25/6/26) ב-17:00 בבית העם בפקיעין.

 


השארת תגובה

[bws_google_captcha]
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן