בקרוב: תחנת כיבוי בשלומי

היערכות לחרום בשלומי: יוקמו תחנות כיבוי אש, מד"א ונקודת משטרה * גבי  נעמן: מחזקים את הביטחון והבטיחות


 

במועצה מקומית שלומי מבטיחים כי בקרוב תוקם במקום תחנת כיבוי אש, וזאת לאחר פגישתם של גבי נעמן, ראש המועצה המקומית שלומי, עם נציגים בכירים ממערך הכבאות וההצלה:  תת טפסר צביקה מויאל סגן מפקד מחוז חוף כב”ה, ביחד עם טפסר משנה גיל ברסנו מפקד תחנת זבולון. בפגישה סוכם כי בהמשך לעבודת מטה אשר בוצעה על ידי המועצה, תקבל רשות הכיבוי שטח מהמועצה שהוקצה עבורה ותקים, בתוך זמן קצר, נקודה ביישוב אשר תכלול רכב וכבאים אשר ישהו בה 24/7.

יש לציין בשלומי כבר פועלת יחידת מתנדבים משותפת עם ראש הנקרה אשר הוכשרה על ידי כב”ה. היחידה מצוידת בכבאית הנמצאת בישוב ומהווה כוח משמעותי למענה ראשוני בעת אירוע.

ס.מנהל מחוז חוף
ו גיל ברסנו מפקד כבאות זבולון

 

כפרניק 443567877-scaled בקרוב: תחנת כיבוי בשלומי
כבאית המתנדבים בשלומי וראש הנקרה

 

פתיחת התחנה החדשה בשלומי תהווה שדרוג משמעותי נוסף ברמת המוכנות של שלומי  להתמודדות עם אירועי חירום. ומהמועצה נמסר כי בזמן הקרוב צפויים גם משטרת ישראל ומגן דוד אדום לבצע תהליך דומה, מה שיספק מענה כולל לכלל שירותי החירום ביישוב.

 

כפרניק 443435890-scaled בקרוב: תחנת כיבוי בשלומי

 

 

כפרניק 443567877-scaled בקרוב: תחנת כיבוי בשלומי

 

נעמן: “מדובר בבשורה חשובה לתושבי שלומי והאזור, אנו נמשיך לפעול לחזק את הביטחון והבטיחות של תושבי שלומי והאזור. אני מודה לכל מי שנתן יד לקידום הקמת התחנה, אני מבקש להודות לשרותי הכבאות, אני כולי תקווה כי התחנה תעסוק באימונים בלבד”.

 

(צילומים: מ.מ. שלומי)

 


תגובה אחת

  1. יעקב זיו הגב

    תראו מה יכול ראש מועצה נחוש לעשות.
    אצלנו לא ניתן לגייס איש כיבוי שירצה לאוכלוסייה, בעיקר המבוגרת, כיצד להתכונן ולהתנהל בזמן שריפה .

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן