תקשורת בגובה הזנב

חני כבדיאל: אילוף וטיפול התנהגותי לכלבים, תקשור עם בעלי חיים ורפואה משלימה לבעלי חיים


 

חני כבדיאל, בת 40, הגיעה לכפר ורדים לפני כמעט שלוש שנים, מבאר שבע, ומתגוררת בכפר יחד עם בת זוג, שני ילדיהן ‘על שתיים’, ושלוש ילדות ‘על ארבע’ – כלבה ושתי חתולות.

חני מספרת שמאז ומתמיד היה לה חיבור מיוחד עם בעלי חיים. אחרי הצבא החלה לעבוד בפט סיטינג (שמירה על חיות המחמד בבית בזמן שבעלי הבית לא נמצאים), בהמשך עבדה כדוג-ווקרית, ומשם המשיכה באופן טבעי לאימון כלבים חיובי, ללא כפייה, כזה הרואה את הכלב ואת בני האדם כיחידה משפחתית, וכך חני עובדת עם כל חלקי המשפחה – לימוד הכלב מה נרצה שיקרה, לימוד מיומנויות שייטיבו איתו ועוד, ועבודה עם בני האדם על לימוד שפת הגוף של הכלב, תגובות מותאמות והבנה מעמיקה של רגשות הכלב.

 

כפרניק FB_IMG_1632988900179 תקשורת בגובה הזנב
חני כבדיאל: אילוף וטיפול התנהגותי לכלבים, תקשור עם בע”ח ורפואה משלימה לבע”ח

 

אל האילוף החיובי הגיעה מכיוון שיש לו סימוכין מדעיים, הוא מבוסס על תיאוריות למידה ועל מחקרים שונים שנעשו על כלבים (למשל, ידעתם שהחוקר שהמציא את המונח “כלב אלפא” בשנות ה70 הפריך אותו בעצמו בשנות ה90?).

אך רצה הגורל, לדבריה, והגיעה אל ביתה כלבה שכל הסימוכין המדעיים לא עבדו איתה, כל מה שהצליחה ללמד בהצלחה אינספור משפחות בעלות כלבים, בעיקר כלבים עם התנהגויות בעייתיות, לא עבדו עם הכלבה שאצלה בבית, נל (כלבת בר שנאספה מאזור התעשייה של ערד). רגע לפני שהגיעה הקורונה, היא נחשפה אל עולם התקשורת עם בעלי חיים כמוצא אחרון לעזור לנל להיות חלק מהמשפחה שכללה שני ילדים קטנים. חני נעזרה בהתחלה במתקשרת מחו”ל ולאחר מכן למדה תקשור עם בעלי חיים לעומק והתחילה לשלב זאת באילופים למי שהיו פתוחים לזה.

בתקשורת עם בעל החיים, נערכת שיחה תלפטית בין בעל החיים למתקשר/ת, היא יכולה להיעשות מכל מקום ומרחק, ואפשר לדון בעזרתה בכל נושא -בריאותי, התנהגותי, רגשי ועוד. תהליכי האילוף הפכו קצרים יותר, מעמיקים יותר ובעלי השפעה על המשפחה כולה.

 

כפרניק IMG_20171228_184001-scaled תקשורת בגובה הזנב
חני כבדיאל, מאלפת כלבים

 

כפרניק IMG_20180628_000313-scaled תקשורת בגובה הזנב

 

חני מספרת על פעם אחת בתחילת דרכה בעולם התקשור, כאשר תוך כדי סשן אילוף הציעה למשפחה להחליף לכלב את השם, והכלב המדובר פשוט נעמד לידה והחל להשמיע קולות שמעולם לא השמיע לפני כן, משהו בין נביחה לנהמה ודיבור, כמו מחזק את דבריה. ובאמת, שינוי השם הוביל לשינוי ההתנהגות הבעייתית.

מאוחר יותר חני למדה תחומי רפואה משלימה שונים, אשר גם אותם היא משלבת כיום באילופים במקרה הצורך: פרחי באך, ארומתרפיה, ריפוי אנרגטי (רייקי ו-SASA), קריסטלים, EFT ואבחון תזונתי (מאפשר לאבחן אלרגיה למזון מסוים, חוסר תזונתי, תמיכה בכליות/כבד ועוד). היא מבצעת גם תקשורים או טיפולי רפואה משלימה נקודתיים לכל בעלי החיים.

יש לה אינספור סיפורים מרתקים על בעלי חיים (ומשפחתם) שעזרה להם – חתולה שעקב קושי שחוותה עשתה פיפי ברחבי הבית, ולאחר שיחה משותפת, החלה לעשות את צרכיה רק בחצר. על חתול שאומץ לבית והתחבר במהירות עם חתולי הבית האחרים אך היה מבוהל מבני האדם, ולאחר תקשורת וEFT על הפחדים שלו, הסכים להיפתח לבני האדם בבית וכיום הם ישנים מכורבלים יחד, על כלבים שבקושי אכלו, נקראו בררנים וכיום אוכלים בכיף את האוכל שהותאם ספציפית עבורם, תרנגולת שהצליחה להתגבר על הבדידות בעזרת פרחי באך וכמה עצות למשפחה, ועוד.

 

כפרניק 17973537_10207854867201236_6131950602376981323_o-scaled תקשורת בגובה הזנב

 

לסיכום, אם יש איתכם בבית חיית מחמד שיש לה איזשהו קושי, התנהגות בעייתית או מורכבויות אחרות, לחני יש ארגז כלים נרחב שיכול לתת מענה בכמה רבדים.

 

חני כבדיאל: 052-4580753

 

(כתבה פרסומית)

 


השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן