שירות חדש בגליל מערבי

כללית: מרפאת כלי דם בנהריה, מעלות וירכא בניהול ד"ר טל סלמון


 

מרפאות שירותי בריאות כללית בנהריה, מעלות וירכא מרחיבות את השירות הרפואי, לאחר הצטרפותו של ד”ר טל סלמון, מנתח ורופא בכיר לכירורגית כלי דם במרכז רפואי כרמל, לצוותי המרפאות.

ד”ר סלמון, בוגר בית הספר לרפואה בטכניון בחיפה, התמחה בכירורגיה כללית במרכז רפואי העמק ובכירורגית כלי דם במרכז רפואי כרמל, השתלם והתמחה בתחום כלי דם במוסדות מובילים בארץ ובעולם.

 

כפרניק TS7768-scaled שירות חדש בגליל מערבי
ד”ר טל סלמון, מומחה כלי דם בכללית חיפה וגליל מערבי

 

 

מידי שנה כ-11 אלף מטופלים סובלים ממגוון מחלות כלי דם עורקיים כגון: טרשת עורקית, מחלות ורידים, מחלות עורקי התרדמה, מחלות אי ספיקת עורקים פריפריים ומפרצת בעורקים.

לדברי ד”ר סלמון בשנים האחרונות עולה המודעות למחלות של כלי דם: “חשוב לנו לתת למטופלים שלנו מענה זמין ונגיש במרפאות ברחבי המחוז ולהשלים את הבירור הרפואי  ליד הבית. שירות זה יחסוך למטופלים זמן יקר, במקרים רבים יחסוך את הפנייה לבתי החולים. אבחון מוקדם לצד טיפול רפואי איכותי ומקצועי ישפיע על איכות חייו של המטופל”.

ד”ר ערן שגב, אחראי רפואה יועצת במחוז חיפה וגליל מערבי בכללית: “אנו מברכים על הצטרפות של ד”ר סלמון לצוות מרפאות נהריה, ירכא ומעלות. המקצועיות, הידע והניסיון הרב והמגוון שהוא צבר בתחום כלי הדם יהווה תרומה גדולה לציבור לקוחותינו. אנו פועלים כל העת להרחיב את השירותים הרפואיים, לשיפור הזמינות והנגישות לטובת ולרווחת מטופלינו, כדי שייהנו משירותים רפואיים איכותיים הניתנים באמצעות מיטב המומחים”.

ניתן לזמן תור באמצעות אתר הכללית, האפליקציה ובמוקד 2700*

 


השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן