פרס לד”ר יוסף ג’ובראן


מנהל מרפאת מעלות-תרשיחא בכללית חתן פרס דניאל ואחד מעשרת הרופאים המסורים במדינה

 

 

כפרניק pra1-300x239 פרס לד"ר יוסף ג'ובראן
ד”ר יוסף ג’ובראן מנהל מרפאת כללית במעלות תרשיחא בקבלת פרס דניאל

 

מנהל מרפאת שירותי בריאות כללית במעלות תרשיחא, ד”ר יוסף ג’ובראן, נבחר למקום השני מכלל עשרת מקבלי פרס דניאלי לרופאים המסורים של המדינה.

2 רופאי כללית ממחוז חיפה וגליל מערבי הוזמנו לטקס מרשים וחגיגי שנערך בכנסת במעמד ראש הממשלה בנימין נתניהו וסגן שר הבריאות יעקב ליצמן, בו הוענקו “פרסי דניאלי – רפואה עם לב” לשנת 2018. ד”ר יוסף ג’ובראן מנהל המרפאה במעלות תרשיחא וד”ר עלי הוואש – מנהל המרפאה בבסמת טבעון, הם 2 מתוך עשרה רופאים שנבחרו כמצטיינים מתוך כ-5,400 רופאי משפחה בישראל, מכל קופות החולים.

ד”ר ג’ובראן הגיע למקום השני מבין כל הנבחרים, כאשר הבחירה נעשתה על ידי למעלה מ-150 אלף מטופלים ובני משפחותיהם שדרגו את הרופאים המטפלים באשר למדדים כמו יחס האישי והאמפתיה שהם מעניקים למטופליהם.

פרס דניאלי הוקם לזכרה של הנערה דניאלי זוננפלד ז״ל, שהקדישה את חייה להתנדבות ונהרגה בגיל 20 בלבד, בתאונת דרכים שארעה לפני כשלוש וחצי שנים, בשובה מפעילות התנדבותית עם ילדים חולי סרטן בבית החולים שניידר.

ד”ר יוסף ג’ובראן, בן 51, תושב כפר סמיע, נשוי לג’נאן עורכת דין במקצועה, אבא ל-4 בנות ששתי הבוגרות ביניהן הן כבר סטודנטיות לרפואה.

הוא בוגר בי”ס לרפואה באוניברסיטת תל אביב, התמחה ברפואה פנימית בבי”ח כרמל ובנוסף בעל תואר מוסמך במנהל מערכות בריאות מביה”ס למנהל עסקים רקנאטי באוניברסיטת תל אביב. לשעבר היה רופא מרחב גליל של קופ”ח לאומית ומאז שנת 2011 הוא רופא בכללית ומשמש כמנהל מרפאת מעלות מרכז וכן מרפאה עצמאית המשרתת את האוכלוסיה החרדית במעלות. בזמנו החופשי הוא אוהב לקרוא ולהאזין למוסיקה.

ד”ר ג’ובראן: “אני גאה ושמח משום שמדובר בזכייה בפרס יוקרתי שניתן על סמך הערכה והוקרה של מאות מטופלים שמעריכים ומוקירים את העשייה שלי. הסיפור של דניאלי זוננפלד ז”ל, אשר נהרגה באופן טרגי כאשר חזרה מהתנדבות במחלקה אונקולוגית ילדים, מחזק בתוכי את הרצון להמשיך לתת ולשרת את הקהל במסירות ולהיות קשוב ואמפתי ללא לאות”.

 

כפרניק pra-225x300 פרס לד"ר יוסף ג'ובראן
ד”ר ג’ובראן: להמשיך ולתת שירות במסירות

 

 

צילום: שירותי בריאות כללית

 


תגובה אחת

  1. נסים כהן הגב

    אכן ד”ר ג’ובראן זכאי לפרס דניאלי בצדק נוכח היותו אדם שמעבר לרופא המגלה אמפאתיה לכל מטופליו וברצינות גמורה מתייחס לכל מקרה בכובד ראש.
    יישר כח וכן יירבו כמותו

השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן