עמדות טעינה בצימרים

חברת גרינספוט תקדם הצבת עמדות טעינה לרכבים חשמליים במתחמי אירוח ונופש בגליל המערבי


 

חברת גרינספוט (Greenspot), העוסקת בהקמה, ניהול ותפעול של עמדות טעינה לרכבים חשמליים, החלה בקידום תשתיות טעינה לרכבים אלו במתחמי אירוח ונופש ובכללם צימרים ובתי הארחה בכל הארץ, ובפרט ביישובי הגליל המערבי.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2021-12-23-at-11.11.44-scaled עמדות טעינה בצימרים
גרינספוט הציבה עמדת טעינה לרכבים חשמליים במושב חוסן

 

על פי החברה, אשר חלק ממקימיה ועובדיה הינם תושבי כפר ורדים (בעבר ובהווה. החברה גם הציבה עמדת טעינה במרכז המסחרי), מרבית הלנים במתחמים אלו הינם מטיילים הגרים במקומות רחוקים והעדר תשתיות טעינה לרכבים חשמליים תמנע מבעלי רכבים חשמליים להגיע וללון במתחמים מרוחקים. עוד הוסיפה החברה כי היא עושה מאמצים רבים לצמצם ככל הניתן את “חרדת הטווח” הקיימת לבעלי רכבים חשמליים ועל כן קיימת חשיבות ליצור פריסה רחבה של תשתיות טעינה ציבוריות במתחמים הנ”ל.

במסגרת הפרויקט, תעניק גרינספוט מעטפת מלאה הכוללת את עמדת הטעינה, שירותי מיקום והכוונה באפליקציה, פרסום ושיווק וכמו כן שירות לקוחות הזמין 24/7. עמדות הטעינה גם יניבו לבעלי המתחמים הכנסה נוספת אשר תטיב עמם ככל ויגדלו השימושים בעמדות אלו.

 



 

מנכ”ל החברה אביה גרוסמן: “כחברה הדוגלת בהקמת עמדות טעינה לרכבים חשמליים בכל מקום ובכל זמן, אנו לא יכולים להרשות לעצמנו שלא ליצור תשתיות טעינה לבעלי עסקים אלו המצויים בנקודות קצה.

“המעטפת שנעיק עבור בעלי המתחמים תהייה מלאה והרמטית ואנו בטוחים שעמדות הטעינה יגדילו את התפוסה במתחמי הנופש, יהוו שירות חדשני לבעלי האתרים וכמו כן ישמשו את בעלי הרכבים לטעינת רכבים בראש שקט ובבטחה”.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2021-12-23-at-11.10.08-scaled עמדות טעינה בצימרים
עמדת טעינה של גרינספוט בקיבוץ בית העמק

 

החברה כבר הקימה מספר עמדות טעינה ציבוריות במתחמים בישובים כדוגמת הקיבוצים אל-רום, עין גב, עין גדי, בית העמק, יחיעם, ובמושבים עמקה, חוסן, עבדון ובעוד מספר רב של יישובי קצה והיא צופה כי הביקוש רק יגדל ככל ויעלו רכבים חשמליים על הכביש.

 

אמיר חמו, מנהל פיתוח עסקי גרינספוט

 

 




תגובה אחת

  1. בן עמי הגב

    ש א פ ו

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן