עופר אבל, מדריך טיולים ממצפה הילה, החליק השבוע בטיול בנחל אל-על בגולן ושבר את רגלו. בפוסט שפרסם מספר איך “סגר מעגל”:
בוקר של תודה, ליחידת חילוץ גולן.
אתמול החלקתי, בזמן הדרכת תלמידים בנחל אל על, הרגל התעקמה לזוויות מוזרות. היה ברור שהרגל שבורה.
אחרי כ-40 דקות הופיע קבוצת מלאכים לובשי כתום. לא צעירים, אבל מלאי מוטיבציה וכח… ובמסע אלונקות לא קל (וגם אני לא קל), עם עליות מאתגרות שחלקו על פי תהום… היה מרשים…
לי זאת היתה סגירת מעגל.


ב-1982 נפתחה יחידת החילוץ. אני הייתי בקורס טג”ח (טיפול, גלישה וחילוץ) הראשון לקראת הקמת היחידה. הקורס הפסיק כתוצאה ממלחמת לבנון והשלמנו אותו מעט אחר כך.
אחרי הקורס הייתי שותף לחילוץ הראשון, בנקיק השחור, יחידה בחיתוליה, שני אנשים, האחד (אני) במים בלילה רטוב וקר עם חבל מטרות של חיל אוויר…
ואתמול אני זה שהייתי על האלונקה.
סגירת מעגל.
והיחידה נראית אחרת.
תודה לכם יחידת חילוץ גולן.
**
מחידת החילוץ נמסר:

מתנדבי משטרת ישראל מיחידת חילוץ גולן חילצו לפני זמן קצר בנחל אל-על מדריך קבוצה בשנות ה-60 לחייו מאזור הגליל, שנחבל ברגלו במהלך טיול קבוצתי.
חובשי היחידה בדקו את הגבר, העניקו לו טיפול רפואי וקיבעו את רגלו.
אנשי היחידה הוציאו אותו במסע אלונקות לחניון הקרוב, שם פונה באמבולנס לבית חולים זיו.
השארת תגובה


















