סאאלח שנאן למעצר עד תום ההליכים


משטרת ישראל: נשק וסמים בקרוון בחורפיש * בלוני גז פיראטיים בשלומי * סמים בכפר יאסיף

 

כפרניק 33231878 סאאלח שנאן למעצר עד תום ההליכים
מדינת ישראל נגד סאאלח שנאן

 

בתאריך 11/8/20 ערכה משטרת ישראל פעילות ממוקדת כנגד תופעת ההחזקה והשימוש באמצעי לחימה בחורפיש. במסגרת זו בוצע חיפוש בבית מגורים ובקרוון הצמוד לו – בו ישן סאאלח שנאן בן 26. במקום נתפסו תת מקלע מסוג “קרלו”, מחסנית, כוונת, תחמושת וכפפות – מוסלקים בתוך שקית ניילון מתחת למיטה. בנוסף, נמצא סם מסוכן מסוג “קנבוס” בכמות לשימוש עצמי ומשקל אלקטרוני.

שנאן נחקר ומעצרו הוארך על ידי בית המשפט מעת לעת לבקשת המשטרה. החקירה העלתה כי הנאשם היה ישן בקראוון דרך קבע וכי השקית שימשה אותו. אמצעי חקירה טכנולוגיים מתקדמים הביאו לאיתור DNA של הנאשם על הכפפות שהיו בתוך השקית עם הנשק.

חומר החקירה הועבר לפרקליטות מחוז חיפה, אשר בחנה את הראיות והגישה השבוע בבית משפט השלום בחיפה כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים בגין עבירה של החזקת נשק והחזקת סמים לשימוש עצמי.

**

 

כפרניק WhatsApp-Image-2020-08-27-at-12.45.08-scaled סאאלח שנאן למעצר עד תום ההליכים
בלוני גז בשלומי

 

בפעילות יזומה וממוקדת שערכו השבוע שוטרי תחנת נהריה בשת”פ מנהל הגז במשרד האנרגיה וחוליית תשתיות במדור הגנת הסביבה, נתפס ו13 בלוני גז שאוחסנו באופן פיראטי בניגוד לחוק בחצר ביתו של תושב שלומי,

בלוני הגז הוחרמו והחשוד, בשנות ה-40 לחייו נחקר באזהרה ועניינו הועבר למשרד האנרגיה להמשך טיפול.

 

**

 

 

 

 

במהלך פעילות יזומה וממוקדת בתחום התנועה הבחינו בלשי המשטרה בחשוד כשהוא נוהג ברכב בכביש 70. בבדיקה נמצא כי אין בידו רישיון נהיגה בתוקף.

הבלשים ערכו חיפש ברכב ותפסו כ- 20 ק”ג של חומרים החשודים כסמים מסוכנים מסוג קנביס וחשיש ועצרו את החשוד, תושב כפר יאסיף בשנות ה- 40 לחייו, לחקירה בתחנת המשטרה.

מכתב האישום שהוגש השבוע לבית משפט השלום בעכו עולה כי מבדיקה שנערכה לחשוד נמצא כי החשוד נהג ברכב כאשר הוא תחת השפעת חומר החשוד כסם מסוכן מסוג קוקאין, ללא רישיון נהיגה וללא ביטוח בתוקף.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת והשבוע הגישה נגדו חטיבת התביעות של משטרת ישראל כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים לבית משפט השלום בעכו.

 

צילומים, משטרת ישראל

 

 


השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן