ניקוז באווירה אופטימית


רשות הניקוז וארגון קיימא: שיקום נחל געתון, אגם המחצבה יישאר פתוח לציבור ובחינה משותפת של סכר אשרת

 

כפרניק WhatsApp-Image-2020-12-08-at-11.28.47-scaled ניקוז באווירה אופטימית
מימין אורלי גבישי סוטו, אנטון פטריק, יובל אלון ולביא קורן. צילם הלל גלזמן

 

לפני מספר ימים נערך מפגש היכרות של ארגון קיימא (תושבים לאיכות סביבה גליל מערבי) והמנהלת החדשה של רשות הניקוז גליל מערבי אורלי גבישי סוטו מקיבוץ חניתה וכן אנטון פטריק מ”מ מהנדס הרשות. מטעם קיימא היו: יובל אלון יו”ר, לביא קורן רכז נחלים והלל גלזמן ששימש עד לאחרונה כאחראי ניטור נחלים ברט”ג צפון.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2020-12-10-at-14.21.03-scaled ניקוז באווירה אופטימית
אגם המחצבה. צילום טלי טריינין

 

אלון מסר כי הפגישה היתה באווירה חיובית של היכרות ושיתוף פעולה, תוך הסתכלות רחבה על נחלי האזור והטיפול בהם. נערך דיון בתוכנית למניעת שיטפונות בנהריה וקידום תכנית קיימא לשיקום נחל הגעתון. בין  היתר הוחלט על הקמת צוות היגוי לקידום שיקום נחל געתון, סוכם שאגם המחצבה בגעתון יישאר פתוח לציבור (למעט בעת שיטפון) ויוקם גם לגביו צוות חשיבה משותף לשימור המקום. כן הוברר שברשות הניקוז מקבלים מספר נקודות שקיימא העלו בהתנגדות לסכר אשרת.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2020-12-08-at-18.53.55-scaled ניקוז באווירה אופטימית
עבודות רשות הניקוז באגם מחצבת געתון

 

מרשות ניקוז נמסר כי מאז שמונתה המנכ”לית החדשה אורלי גבישי – סוטו היא מנהלת שיח פתוח עם גופים רבים ופועלת על מנת להרחיב את שיתוף הפעולה ולפעול למען המענה הטוב ביותר בתחום. הרשות עובדת בשיתוף פעולה הרשויות באזור ופועלת להשגת הפתרונות הטובים ביותר לאור מכלול השיקולים והדרישות. בכוונת הרשות להמשיך ולהתייעץ עם הפורום המכובד כמו גם עם הרשויות המקומיות ולבחון כל מקרה לגופו על מנת לשמור על קיימות מצד אחד ועל ההתפתחות האזורית מאידך.

 


השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן