מנהלת חדשה ליחידה להפריה חוץ גופית


המרכז הרפואי לגליל בנהריה: ד”ר קטי שלוש מונתה לנהל את היחידה להפריה חוץ גופית (IVF)

 

כפרניק WhatsApp-Image-2020-06-18-at-10.59.03-scaled מנהלת חדשה ליחידה להפריה חוץ גופית
ד”ר קטי שלוש. צילום אלי כהן זיקוקים

 

ד”ר קטי שלוש, החלה את תפקידה כמנהלת היחידה להפריה חוץ גופית (IVF) במרכז הרפואי לגליל, לאחר שזכתה במכרז. היא החליפה את ד”ר נתן לויט, שהקים את היחידה בשנת 2013 וניהל אותה עד פרישתו לגמלאות.

ד”ר שלוש (45), נשואה + 3, מומחית בגינקולוגיה, מיילדות ופריון, עשתה את הסטאז’ וההתמחות בגינקולוגיה בביה”ח רמב”ם. בין השנים 2016-2012 שהתה בהשתלמות עמיתים קלינית ומחקרית ב-3 מרכזים רפואיים בקנדה, המסונפים לאוניברסיטת טורונטו.
עם שובה לארץ חזרה לרמב”ם, שם שימשה מנהלת בנק הזרע ואחראית תחום שימור פריון. לאחר מכן עברה לביה”ח בלינסון, שם שימשה אחראית מרפאת אנדמיטריוזיס. בשני בתי החולים הללו שימשה גם רופאה בכירה ביחידה להפריה חוץ גופית.

ד”ר שלוש מסרה, כי חרטה על דגלה לתת שירות בתחום שימור פריון רפואי, תחום הכולל בין השאר הקפאת רקמה שחלתית (בעיקר עבור נשים הנמצאות לפני כימותרפיה ומעוניינות ללדת), הקפאת ביציות והקפאת עוברים. כמו כן מסרה, כי בכוונתה לפתח את תחום שימור הפריון הסוציאלי, עבור נשים המעוניינות ללדת בגיל מאוחר, תוך הקפאת ביציות בגילים צעירים.
בנוסף מתכוונת ד”ר שלוש לפתוח שירות של בנק הזרע, ובכך להפוך את המרכז הרפואי לגליל לביה”ח השני בצפון עם שירות פעיל של בנק הזרע.
מנהל המרכז הרפואי, ד”ר מסעד ברהום, בירך את ד”ר שלוש עם כניסתה לתפקיד, ואמר כי הוא משוכנע שתוביל את היחידה להישגים משמעותיים, תוך פתיחת שירותים חדשים, שחלקם לא היו קיימים באזור הגליל.

 

 


השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן