כשברהום פגש את אדלשטיין


מפגש ראשון של מנהל המרכז הרפואי בגליל עם שר הבריאות * הכשת נחש * 18 חולים במח’ הקורונה

 

כפרניק WhatsApp-Image-2020-07-28-at-14.43.34-scaled כשברהום פגש את אדלשטיין
מימין: מהדי נסראלדין, יולי אדלשטיין וד”ר מסעד ברהום

 

מנהל המרכז הרפואי לגליל, ד”ר מסעד ברהום, ערך פגישת עבודה ראשונה עם שר הבריאות, יולי אדלשטיין, בלשכת השר בירושלים.
במהלך הפגישה הציג ד”ר ברהום בפני אדלשטיין את יכולותיו והישגיו של המרכז הרפואי, כמו גם את המרקם והפסיפס הייחודי של העובדים ושל הקהילה הכוללת 600 אלף תושבים, אותה משרת המרכז הרפואי.

ד”ר ברהום ציין את העובדה שמדובר במרכז הרפואי הגדול בגליל והשני בגודלו בצפון, ואת קרבתו לגבול עם לבנון, דבר המחייב מוכנות, יתירות וגמישות. כמו כן הזמין ד”ר ברהום את השר לביקור ראשון במרכז הרפואי.

בפגישה גם נדונו לעומק האתגרים עימם מתמודד המרכז הרפואי, כמו גם הייחודיות המאפיינת בית חולים גדול וכירורגי הממוקם בפריפריה. בנוסף העמיק השר ונתן דגשים להתנהלות המתבקשת במהלך תקופה זו, המאופיינת בהתעצמות המוכנות לגל השני של התפשטות נגיף הקורונה.

השר אדלשטיין אמר, כי ישמח לבקר בקרוב במרכז הרפואי והודה לד”ר ברהום ולצוות המרכז הרפואי על עשייתם.
בפגישה נכחו גם יו”ר חטיבת בתי החולים הממשלתיים, ד”ר ארז און, וגזבר מועצת כסרא-כפר סמיע, מהדי נסראלדין.

ד”ר ברהום: “אני מודה לשר הבריאות על התעניינותו ורצונו לשמוע מקרוב על אתגרי המרכז הרפואי. אני חש כי מצאנו אוזן קשבת, עניינית ואף אוהדת. קיימת הבנה ברורה שצוות משרד הבריאות, בראשותו של המנכ”ל פרופ’ חזי לוי, מוביל קו צנוע ושקט, אך מאוד מקצועי וברור, כדי לצלוח את האתגרים הלא פשוטים שעומדים בפני מערכת הבריאות, אשר נגיף הקורונה הוא רק חלק מהם”.

**

במחלקת הקורונה שבמרכז הרפואי לגליל מאושפזים 18 חולים מאומתים, שבעה מהם במצב קשה, ארבעה במצב בינוני והשאר קל.

**

 

למרכז הרפואי לגליל הגיע גבר בן 78 מאחד היישובים הסמוכים לנהריה, שהוכש בפלג גופו התחתון ע”י נחש, בעת שהיה בגינת ביתו. נכון לעכשיו מוגדר מצבו קל והוא עובר בדיקות בחדר המיון.

 

 


השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן