כוכב הצפון במעלות

אהרן פריאל: מפגעי בטיחות * אודי בן נעים: הכל בטיפול, דואגים לנגישות ובטיחות


 

המפגש של אהרן פריאל תושב כפר ורדים ואודי בן נעים, מנהל מרכז הקניות “כוכב הצפון” במעלות – הסתיים ברוח טובה ובתקווה שבקרוב מאוד יתוקנו המפגעים הבטיחותיים במקום.

 

כפרניק 20210420_164300-scaled כוכב הצפון במעלות
מימין: אהרן פריאל ואודי בן נעים

 

 

פריאל, הסובל מנכות מסוימת ומחלים מניתוח בגב, התלונן כי בקניון כוכב הצפון (מתחם השופרסל דיל, זולסטוק וכו’. בבעלות חברת אספן) במעלות מפגעי בטיחות רבים, וכי אף נפל ונחבל. לדבריו, אין בכוונתו לתבוע נזקין וכו’, אלא רק לדאוג ולוודא כי המפגעים יתוקנו וכי בעתיד יימנעו תאונות של עוברי אורח במקום.

הגם שפריאל סיפר כי פנה מספר פעמים לבן נעים ולגורמים נוספים בחברת “אספן”, ודבר לא השתנה בשטח – יש לציין כי בסיור משותף ונעים עם בן נעים הובטח כי כל התלונות יטופלו, ואף הוסבר כי חלקן כבר הוסדרו.

 

כפרניק 20210420_171100-scaled כוכב הצפון במעלות
מתחם כוכב הצפון, אספן, מעלות. בקרוב טיפול בכל התשתיות

 

פריאל התלונן בעיקר על ירידה תלולה במדרכה ביציאה מהקניון, היכולה לגרום ל”התרסקות” לעבר קיר פרספקס בעיקר עם עגלות קניה מלאות. בנוסף, המדרכות במתחם משופעות וחלקן אינן ישרות. במקום גם גדמי עצים מתים ומכוערים, העלולים להוות מפגע. בורות שהיו בכביש באזור הזולסטוק טופלו.

 



 

 

בן-נעים סיפר שעובד באופן צמוד עם עמית דהן, מנהל אזור התעשיה וכן עם כל הגורמים בעיריית מעלות-תרשיחא, שטיפלה בבורות בכביש. לדבריו, הגם שהאחריות החברה היא רק על המבנה, הוא מוכן לקחת לעיתים אחריות מעל ומעבר במטרה לשפר את השירות ללקוחות מתחם כוכב הצפון. כן אמר שיטפל בגינון, שאיננו באחריותו.

 

כפרניק IMG-20210420-WA0037-scaled כוכב הצפון במעלות
סתימת בורות בכביש במתחם כוכב הצפון במעלות

 

 

כפרניק IMG-20210420-WA0040-scaled כוכב הצפון במעלות

 

 

הוא הבטיח להסדיר בתוך שבועות ספורים את היציאה הראשית מהקניון. לדבריו כבר יש תכנית והצעות מחיר להסדרת המקום.

בנוסף, אמר בן נעים כי בתכנית אספן להשקיע כסף רב בכל התשתיות במתחם, כולל כבישים ומדרכות, בתאום עם עיריית מעלות-תרשיחא ומינהלת א.ת. קורן בראשות עמית דהן.

 

 



 

 

כפרניק 20210420_165150_HDR-scaled כוכב הצפון במעלות

 

כן חשף בן נעים, לראשונה, כי מתגבשת תכנית לשינוי מהותי בכל המתחם, כאשר המבנה של הזולסטוק / מרכז השינה יתפנה לטובת מגרש חניה גדול, ובמקומו יקימו שורת חניות בשתי קומות לכיוון רחוב שלמה שרירא, היכן שכיום יש טרסה / קיר תומך.

בסיור בתוך הקניון, כולל בשירותים ובכניסה למעלית, אמר בן נעים כי מטפל במרץ בכל ההנחיות הנדרשות בנוגע לבטיחות ולנגישות, וכי ייתן דעתו לשירות מיטבי לכל הלקוחות. גם בנושא חניות הנכים, הבטיח בן נעים כי יבדוק שעומדים בתקן מספר החניות ורוחבן.

 

כפרניק 20210420_171054-scaled כוכב הצפון במעלות
בן נעים: בכוונתנו להרוס את המבנה של הזולסטוק ולבנות חנויות חדשות בשתי קומות צמוד לרחוב

 

 

 




תגובה אחת

  1. משה חביב הגב

    רק חברת “הספן” יכולה להבטיח דברים ואולי גם לקיים ולא נציג התפעול שלהם שלהם במעלות.

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן