איכות סביבה ומיגון


אשכול רשויות גליל מערבי: משדרגים את מערך פינוי הפסולת בישובים * נרכש ציוד מגן לרשויות

 

 

כפרניק 9912137-scaled איכות סביבה ומיגון

כפרניק 9932445564-scaled איכות סביבה ומיגון

 

גם בימים מוזרים אלו, ממשיכה מחלקת איכות הסביבה של אשכול רשויות גליל מערבי בפעילות של ביסוס ושדרוג מערכי התפעול והטיפול בפסולת של הרשויות.

במסגרת תכנית ההצטיידות בתמיכה של המשרד להגנת הסביבה, סופקו בשבועות האחרונים מאות פחים ומכולות אשפה בנפחים שונים.

אייל שמואלי, ראש מ.מ. כפר ורדים עדכן את התושבים כי בשבועות בקרובים יוחלפו כל ״צפרדעי״ הפסולת במרחב הציבורי למיכלי פסולת טמוני קרקע.

 

כפרניק 93714039_1987099094767104_7580261679917694976_n-scaled איכות סביבה ומיגון

 

**

 

בנוסף לפעילות השוטפת,  אשכול רשויות גליל מערבי גם ביצע רכישת ציוד מגן עבור הרשויות

 

כפרניק 994355567-scaled איכות סביבה ומיגון
מימין לשמאל: מחמוד עבדאלגאני ממעלה יוסף אוסף את הציוד וארז אליאס, מנהל מחלקת איכות סביבה באשכול

 

כבר בתחילת משבר הקורונה, צוות אשכול גליל מערבי זיהה את בעיית הרשויות בהיערכות עם ציוד מגן, ויזם רכישה מרוכזת עבור רשויות גליל מערבי. אשכולות נוספים ביקשו גם הם להצטרף לרכישת האשכול, ובימים אלו הגיע ציוד המגן לרשויות.

לאחר בדיקות רבות שנעשו מול ספקים וגורמים שונים מתחום ציוד המיגון בארץ ובחו”ל, התקבלה החלטה לבצע רכישה ישירות מול היבואן המתאים ביותר מחו”ל. וכך נרכשו מסיכות נשם תקניות עם סנן, מסכות כירורגיות, סרבלים רפואיים ומגיני פנים. כל אלה נועדו לספק הגנה מרבית ביותר לעובדי רשויות האשכול, אשר ממשיכים את עבודתם בימים אלו על מנת להעניק את מלוא השירות לציבור הרשויות, מבלי שייפגעו.

היוזמה של אשכול רשויות גליל מערבי לביצוע הרכש, זכתה להכרה רבה מצד גורמים שונים ובניהם משרד הפנים, משרד הכלכלה, פיקוד העורף.

 

כפרניק 99022134-scaled איכות סביבה ומיגון
יפתח לנדאו, עובד האשכול סופר מגיני פנים

 

יעל רון, מנכ”לית האשכול: “אשכול רשויות גליל מערבי ממשיך וימשיך לתמוך ברשויות גליל מערבי, בימי השגרה ובמיוחד בימים אלו של אירוע חירום לאומי שכזה. אני גאה שהצלחנו שוב להביא לידי ביטוי את יתרון הגדול שקיים באשכול. צוות האשכול פעל במהירות, בלוח זמנים צפוף ובנחישות רבה מול תנאי השוק המאתגרים, וכל זאת בכדי לספק לרשויותיו את צרכיהן. ותוך כדי לסייע גם לאשכולות ורשויות נוספות במדינה.  אני מקווה ומאחלת שנחזור כולנו לשגרה במהרה ובבריאות”.

 

צילום- אשכול רשויות גליל מערבי.

 

 


השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן