למי להאמין?


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
עודד שלומות

שר התחבורה מפזר הבטחות לשלמה בוחבוט,

אבל בינתיים המצב בטטה.

כפרניק ik1_2 למי להאמין?

שר התחבורה מפזר הבטחות לשלמה בוחבוט,

אבל בינתיים המצב בטטה.

 

בהודעה משמחת תחת הכותרת "עוד קצת והפקק ייפתח", פרסמה היום עיריית מעלות-תרשיחא דיווח על פגישתם אתמול של ראש העיר שמה בוחבוט וסגנו ליאור לסרי, עם שר התחבורה ישראל כ"ץ ומנכ"לית המשרד קרן טרנר.

בהודעה נאמר כי שר התחבורה יאיץ את ביצוע הכבישים החיוניים לפיתוח הגליל המערבי, ביניהם סלילת כביש 859 – עוקף נהריה מדרום, הסטת תוואי כביש 89 צפונה והוספת נתיב חירום ותחבורה ציבורית בתוואי הקיים.

שר התחבורה גם עדכן כי ישנה התקדמות משמעותית עם החשב הכללי במשרד האוצר שצפויה לאפשר את סלילת כביש 6 עד צומת כברי כבר בשנים הקרובות.

עוד סוכם בפגישה כי עיריית מעלות תרשיחא תתכנן ותבצע שדרוג והרחבה לקטע כביש 8833 (יחיעם-געתון-עין יעקב) בקטע העובר באזור התעשייה החדש המשותף עם כפר ורדים ועד תרשיחא, יוקם צומת חדש בחיבור בין שכונת האורנים לכביש 854 (הכביש העולה לתפן) בתוך כשנה בתקציב של 24 מיליון ש״ח, וכן יואץ תכנון של מחלפון צוריאל שיהווה את הכניסה הצפונית לשכונת פרס 2,200 יח״ד (שכונת צוריאל לשעבר) – ויתוקצב ע״י משרד התחבורה ב-80 מיליון ש״ח במסגרת סל הדיור.

 

 

 

כפרניק ik1_1 למי להאמין?

 

 

ראש עיריית מעלות תרשיחא, שלמה בוחבוט: "הפגישה עם שר התחבורה ישראל כ"ץ וצוותו הייתה מצוינת. עבדתי במשך 41 שנות כהונתי עם עשרות שרי תחבורה – השר ישראל כץ הוא שר התחבורה הכי טוב שהיה למדינת ישראל מיום הקמתה. כבישי הרוחב שתוקצבו ע"י משרד התחבורה בהיקף של למעלה מ-700 מיליון שקלים והעובדה שהשר עוקב אישית על קידום ביצועם, יובילו לשינוי תחבורתי דרמטי היקף באזור מעלות תרשיחא והסביבה, שישדרג את איכות החיים בעיר. בנוסף לכך, הבשורה שהשר עדכן בדבר ביצוע כביש 6 עד צומת כברי הוא ראשון בסדר הדיונים עם החשב הכללי באוצר, בכל הקשור לגיבוש המודל הכלכלי לביצועו עם המגזר הפרטי, היא לא פחות מהיסטורית".

**

אלא שיורשה לי (עודד שלומות) לחלוק דברי השבח של בוחבוט.

לטעמי, כ"ץ הוא שר תחבורה גרוע ביותר, שבמשך שנות כהונה רבות (8 שנים) הזניח את הגליל המערבי. ופגע, באזלת ידו, בתושביו. שמענו כבר הרבה מאוד הבטחות, וכעת חובת ההוכחה על השר וצוותו.

מעבר להזנחת הגליל המערבי, השר לא פועל באופן מספק לפיתוח התחבורה הציבורית, שהיא הפתרון הכמעט יחידי להורדת העומס בכבישים.

במספר שאלות שהגשנו לאחרונה למשרדו (ביזיון: לקח להם כמעט חודשיים להשיב לנו) קיבלנו תשובות מאכזבות למדי, לוחות זמנים בלתי מוגדרים (כביש 6 למשל) והתעלמות מהצורך לשדרג את כביש 854 (מעלות-תפן-כרמיאל) שלא לדבר על צומת הכניסה המסוכן לכפר ורדים.

 

גם אמיר ירחי איננו חוסך שבטו ממשרד התחבורה במאמר: סכנה בכביש!

רק העתיד ישפוט את ישראל כ"ץ, ואנחנו כמובן נשמח לאכול את הכובע ולהצטרף לשבחי ראש העיר.

 

 

 

תגובות פייסבוק


0 תגובות

  1. יויו הגב

    רכבת.
    תושבי האיזור דורשים רכבת כמו בשוויץ. אם השוויצרים יכולים גם שר התחבורה שלנו (הכל יכול) יכול…

  2. חילוני הגב

    שימו לב

    בקרוב סיון יכתוב שפיתוח כבישי הגליל
    רק בזכותו
    אז יכתוב
    לא סופרים אותו עובדה לא היה במפגש
    יור פורום לא הוזמן???
    לא מחשיבים אותו.
    כמו פרץ
    קרא להתפקד לליכוד
    אחר כל לקדימה
    אחר כך ליש עתיד
    ועכשיו נקרא לדגל להצביע ליצמן

  3. עבודה בעיניים הגב

    לחילוני

    את סיון לא סופרים
    והמקווה כמעט גמור
    “מזמין את כולםםםם להתקלח ללא העלות
    המועצה משלמת על האחזקה
    הציבור מוזמן

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן