כפר ורדים , כפרניק: הכשרת מורים וגננות ברוח תבנית החינוך המוזהב
הכשרת מורים וגננות ברוח תבנית החינוך המוזהב
באיזו מידה מכינה מערכת החינוך כיום את בוגריה לחיים ולאיזה חיים היא מכינה אותם?
מהי ההבטחה של ההתפתחות האנושית אליה מתכווננים המחנכים בעת שהם חולמים על עתיד עבור הילדים?
האם ובמה הצלחנו להתרחק מכבלי המהפכה התעשייתית בבואנו לתכנן מוסדות חינוך (או בתים לספרים כפי שמכנים אותם)?
איך יראה בית הספר העתידי?
מהן האיכויות החיוניות למורים היום? ומהן יהיו מחר?
מה ילדים צריכים מאתנו, המבוגרים- בעולם שהכל בו, כביכול, כל כך נגיש?
מהי תפיסת תפקיד המחנך בגילאים השונים?
מהו המקצב הפנימי של הנשמה ומתי נכון (או מתאים) להשתמש בו? ואיך הוא שונה מהמקצב של המוח?
באילו דרכים ניתן לאפשר לילדים לשמר ולטפח את הגאוניות הטבעית ואת שמחת הלמידה הטבעית שלהם?
מהי אווירה שמעודדת למידה? מה יש בה? מה אין בה?
שאלות אלה ודומות להן הנן בראש מעיינינו, כאנשי חינוך המתעתדים לעתיד טוב יותר.
השארת תגובה