7/8/25: הפגנות זעם ברחבי הגליל להחזרת החטופים



 

כרמיאל, כברי, נהירה ובכל רחבי ישראל החופשית והשפויה:

לא לכיבוש עזה ולהפקרת החטופים והחיילים!!

 

כפרניק 245b3e6b-2c4e-445a-be6d-424e4374d342-scaled 7/8/25: הפגנות זעם ברחבי הגליל להחזרת החטופים

 

כולנו עייפים, כולנו מותשים, וכולנו מבינים מה המשמעות והמחירים של החלטה לכבוש את עזה – מוות לחטופים, מוות לחיילים, אחריות משפטית לגורלם של 2,000,000 פלסטינאים.
לכן הערב במקביל לישיבת הקבינט הגורלית נצא לצומת כברי ביחד עם חברינו בכל הארץ ומשפחות החטופים בקריאה לעצירת המלחמה והחזרת כל החטופים בהסכם אחד. חשוב מאד שתצטרפו אלינו – עשו הכל כדי להגיע הערב, שתפו את הפוסט ועודדו אחרים להצטרף.

 

 

כפרניק 999877455-scaled 7/8/25: הפגנות זעם ברחבי הגליל להחזרת החטופים

*קריאת חירום! 🚨
🎗 אנחנו נמצאים ברגע האמת. אין לחטופים יותר זמן. או שמצילים אותם עכשיו, או שנאבד אותם לנצח. יש רגעים בהיסטוריה שחובה להתייצב ולעשות את המעשה הנכון – עכשיו זה הרגע.
הלב נקרע לרסיסים, הראש מסרב להאמין שמוותרים עליהם.
מוזמנים.ות להפגנה לא מתפשרת ולא מנומסת.
נחזיר. נקום.
מחר יום ה’ בשעה 18:30 בצומת ביג על כביש 85.
אנא עשו הכל כדי להגיע, להפיץ ולעודד אחרים להצטרף.
זהו רגע האמת.

 

כפרניק 3f0b9fa4-33bb-4ce7-9f7f-de616f9ad0b5 7/8/25: הפגנות זעם ברחבי הגליל להחזרת החטופים

 

 

 



חדשות אחרונות