רופא הותקף בנהריה


המרכז הרפואי לגליל: תושב נהריה היכה רופא באגרופים * המשטרה פתחה החקירה

 

 

מקרה חמור של תקיפת רופא במרכז הרפואי לגליל בנהריה התרחש היום ( 30/8/2020 ראשון), בשעת בוקר, כאשר רופא הותקף באגרופים ע”י מאושפז באחת המחלקות.
החשוד, תושב נהריה (בן 56) התפרץ לעבר כמה מעובדי המחלקה, וביניהם עובדת סוציאלית והאח האחראי, תוך שקילל אותם ודרש מהם לשחררו לביתו.
בעקבות הצעקות יצא מחדרו אחד הרופאים, תושב הכפר מע’אר בשנות ה-30 לחייו. המאושפז האלים התקרב אל הרופא, הצמיד אליו את מצחו, איים עליו והיכה אותו בפניו.
צוות הביטחון של המרכז הרפואי, שהגיע במהירות למקום, השתלט על התוקף ומנע פגיעות נוספות באנשי צוות. הרופא המותקף הגיש תלונה במשטרה והחשוד עוכב לחקירה בנקודת המשטרה שבמרכז הרפואי.

“התוקף התנפל עלי, כי פשוט נתקל בי, והוציא עלי את כל האגרסיות שלו”, סיפר הרופא המותקף. “באותה מידה, הוא היה יכול לתקוף אדם אחר. זו תחושה קשה מאוד. הכאבים הפיזיים עברו, אבל הצלקת הנפשית נשארה. לא ייתכן שדווקא הצוות המטפל, שעושה עבודת קודש, יזכה ליחס כזה”.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2020-08-03-at-12.48.13-scaled רופא הותקף בנהריה
ארכיון. הפגנה נגד אלימות בבית החולים. צילום: אלי כהן

 

רק לאחרונה אירע מקרה חמור במרכז הרפואי, כאשר אשה שבן משפחתה מת ביחידה לטיפול נמרץ, היכתה חמישה עובדים וגרמה נזק לרכוש.
בעקבות אותו מקרה נערכה הפגנה במרכז הרפואי, בהשתתפות עשרות עובדים ובתיאום בין הוועדים השונים (ועד הרופאים, ועד האחים והאחיות ו-ועד עובדי מינהל ומשק). באותה הפגנה נישאו דברים ע”י יושבי ראש הוועדים, יו”ר ארגון רופאי המדינה, ד”ר זאב פלדמן, ומנהל המרכז הרפואי, פרופ’ מסעד ברהום.
בעקבות המקרה האחרון, אמר פרופ’ ברהום: “מדובר במקרה חמור מאוד. הצוות המטפל עושה עבודת קודש 24/7 ולא ייתכן שהוא ימשיך להיות שק החבטות של המטופלים. אנו סומכים על המשטרה שתדע למצות את הדין עם התוקף”.

 

מהמשטרה נמסר כי שוטרי תחנת נהריה עצרו הבוקר את החשוד לחקירה בתחנת המשטרה, ובהתאם לממצאיה תבחן לבקש מחר את הארכת מעצרו בבית משפט השלום קריות.

 


השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן