רוכב אופניים התמוטט ומת

יחידת חילוץ גליל-כרמל: למרות מאמצי מד"א ו-669 נקבע מותו של הרוכב בסיגל מצובה, סמוך לשלומי * הרוכב: מאיר ברזני ז"ל, תושב נהריה בן 70


 

 

מאמץ משולב של מתנדבי יחידת החילוץ “גליל-כרמל”, צוות מד”א ויחידת 669 – לא עזר לרוכב האופניים שהתמוטט ומת.

עדכון רוכב האופניים שהתמוטט ומת הוא מאיר ברזני ז”ל, תושב נהריה בן 70 שרכב עם קבוצת רכיבה.

 

 

 

 

האירוע היה בסינגל מצובה הסמוך לשלומי.

למרות מאמצי ההחייאה, רופא יחידת 669 נאלץ לקבוע את מותו של הרוכב, מאיר ברזני ז”ל.

 

 

כפרניק 999686868-scaled רוכב אופניים התמוטט ומת

 

 

 



 

מתן מחלץ מיחידת החילוץ גליל-כרמל: “קיבלנו קריאה לאירוע רפואי דחוף בסנגל מצובה. הגעתי יחד עם ארז הדר סגן מפקד היחידה למקום בו היה הפצוע. במקום היה צוות של מד”א שהתחיל פעולת החייאה, הצטרפנו אליהם. לאחר זמן מה הגיע מסוק של חיל-האוויר וצוות רפואי של יחידת החילוץ 669 חברה אלינו. לאחר בדיקות של רופא 669 הוא קבע מוות בשטח.”

 

כפרניק 99896847-scaled רוכב אופניים התמוטט ומת

 

אבישי לאמפרט חובש בכיר ביחידת החילוץ “גליל-כרמל”: “בשעה 08:40 קיבלנו קריאה על החיאה באזור מצובה, יצאתי במהירות כשעדיין לא ידענו לאן להגיע, תוך כדי נסיעה קיבלנו מיקום להגעה.

“כשהגעתנו דקות ספורות אחרי צוות מד”א, סייענו להם בהחייאה במשך דקות ארוכות שכללה עיסויים, הנשמות ומתן תרופות. בהמשך הגיע מסוק עם צוות 669 ורופא שלאחר בדיקה בשטח נאלץ לקבוע את מותו. נשאנו את הנפטר באלונקה עד העמס למסוק שלקח אותו לבית החולים בנהריה”.

 

אכרם עכאוי חובש בכיר ביחידת החילוץ “גליל-כרמל”: “בהגעתנו לזירת האירוע, לאחר הליכה רגלית זריזה וקיצור דרך, הצטרפתנו לפעולת החייאה מתקדמת, בה החלו צוות כונני מד”א שחברו למחולץ.

“לדאבוני לאחר מאמצים גדולים להצילו, רופא מוסק של יחידת 699  שחבר אלינו הכריז על הפסקת פעולת החייאה. נקבע המוות, והוא פונה במסוק למרכז הרפואי לאחר מסע אלונקה של מחלצי יחידת חילוץ “גלי-כרמל” ולוחמי 699. משתתף בצער המשפחה יהי זכרו ברוך”.

 

צילומים באדיבות יחידת חילוץ גליל-כרמל

 




תגובה אחת

  1. קרדיולוג ספורט הגב

    כל כך עצוב וכל כך ניתן למניעה. ספורטאי לכו להבדק אצל קרדיולוג ספורט אחת לשנה . לצערי לא קיים במערכת הציבורית .
    זו בדיקה מצילת חיים !
    ד״ר דן הדס

השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן