ציון לשבח לשלומי

הישג למחלקת ילדים, נוער וצעירים בתחרות של מרכז השלטון המקומי * תלמידי אורט בביקור באוגדה 91


 

ועדת פרס יחידת נוער מצטיינת ארצית לשנת 2022 של מרכז השלטון המקומי העניקה היום (רביעי  7.12.22) תעודת “ציון לשבח” למחלקת ילדים, נוער וצעירים בשלומי במסגרת וועידת השלטון המקומי לחדשנות 2022  muni expo שהתקיימה מרכז הירידים בתל אביב.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2022-12-07-at-13.43.18-1-scaled ציון לשבח לשלומי
מימין לשמאל: סהר עמוס רכז מנהיגות, יורי גרשוביץ מנהל מחלקת ילדים נוער וצעירים, מירב בן שימול מנכ״לית אשכול רשויות גליל מערבי, חגית ממן מנהלת המרכז הקהילתי שלומי, לוצ׳י יוסף מנכל המועצה

 

התעודה הוענקה למחלקה בניהולו של יורי גרשוביץ, על עשייתם של חניכי יזמות הנוער בפעילות  “שלוMix”. במסגרת זו חניכי היזמות נותנים מענה מגוון וחדשני לצרכי בני הנוער לדוגמה שירות בתחום הסאונד וה D.J (ר’הMix), צילום מגנטים (פוטוMix), קפה בריסטה (קפהMix) ובהפעלת אירועים.

 

 

את הפרס העניקו שי חג’ג’, ראש המועצה האזורית מרחבים ויו”ר מרכז השלטון האזורי וחיים ביבס, ראש העיר מודיעין מכבים רעות ויו”ר מרכז השלטון המקומי אשר בירכו את מועצה מקומית שלומי על ההישג המכובד.

בטקס השתתפו מטעם מועצת שלומי המנכ”ל יוסף לוצ’י, מנהלת המרכז הקהילתי חגית ממן, רכז מנהיגות סהר עמוס ויורי גרשוביץ.

יש לציין כי בוועדת הפרס כיהנה גם מירב בן שימול (ממצובה), כיום מנ”כלית אשכול רשויות גליל מערבי ולפני זמן קצר היתה ראש מנהל חינוך, רווחה וקהילה במרכז השלטון האזורי בישראל.

 



 

גרשוביץ: “בקיץ תשפ”א, בתקופת הקורונה, לקראת יום חילופי השלטון ומתוך רצון ומחשבה לסייע לבני הנוער לרכוש מקצוע ולסייע להם להתפרנס בתקופת הקיץ ולתרום לקהילה. לאחר שביצענו  סקר בקרב בני הנוער, הגענו לשלושת התחומים הנבחרים. לאחר הבחירה התגבשה תכנית היזמות שלוMIX ובמסגרתה הוכשרו 36 בני נוער מכיתות י’-י”ב בשלומי כאשר תמורת ההוזלה של הקורס במימון הרשות נותנים שעות לאירועים קהילתיים. מעבר ל-60 שעות קהילתיות, הנוער מקבל שכר מהמרכז הקהילתי. ברצוני להביע את הערכתי לצוות המחלקה בכלל ולסהר עמוס רכז המנהיגות בפרט״.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2022-12-07-at-13.44.15-2-scaled ציון לשבח לשלומי
מימין: לוצי יוסף, ממן חגית, סהר עמוס וגרשוביץ יורי

 

גבי נעמן, ראש מועצה מקומית שלומי: ״אני גאה ביזמות של בני הנוער הנפלאים שלנו. הנוער בשלומי מוביל פעילות ענפה למען הקהילה באירועים קהילתיים ופרטיים. אני רוצה להביע את הערכתי לסהר עמוס, רכז המנהיגות ולחניכים בתוכנית, לחגית ממן, מנהלת המרכז הקהילתי וליורי גרשוביץ ולמנהל מחלקת ילדים, נוער וצעירים על הובלת המחלקה לקבלת הישג חשוב זה. תודה למנהלת מחלקת חינוך גב תמר מאיר ולמנהלי ומנהלות בתי הספר ועל עבודתם החשובה בחינוך ילדינו.

“נמשיך ונתמוך בפרויקטים ובפעילות הנוער שלנו שהוא מקור גאוותנו. תודתנו לחברי ועדת הפרס בראשותו של הרב שי פירון וביניהם חברת הועדה ומנכ״לית אשכול גליל מערבי הנכנסת גב מירב בן שימול על הענקת ציון לשבח לנוער שלומי״.

 

 

צילום: יח”צ ודוברות מועצת שלומי

 



 

**

בשבוע שעבר סיירו תלמידי שכבת י”ב מבית הספר אורט שלומי בגזרת אוגדה מרחבית 91. את הסיור יזמה החטיבה לטובת קיום שיתוף פעולה עם המועצה המקומית שלומי, כחלק מההכנה של הצעירים והצעירות לשירותם בצה”ל, את התוכנית מוביל לאורך השנה סא”ל (במילואים) דוד תורג’מן, יו”ר מנהלת מועצה מקומית שלומי יחד עם יורי גרשוביץ מנהל המחלקה לילדים, נוער וצעירים במרכז הקהילתי.

 

כפרניק 7776687987-scaled ציון לשבח לשלומי
תלמידי שלומי בסיור באוגדה 91 צילום: לידר בן שטרית

 

במסגרת הסיור המרתק בארגונו של קצין ההגמ”ר של האוגדה סא”ל יצחק חורי, שמעו התלמידים על אתגרי החטיבה האחראית על הגזרה המערבית של הגבול בין ישראל ללבנון. הכירו את הלוחמים אשר מבצעים בשוטף את פעולת ההגנה על ביטחון היישוב והתושבים, שוחחו איתם ושאלו שאלות לקראת גיוסם.

במהלך הסיור ביקרו התלמידים במנהרה הסמוכה ליישוב זרעית במועצה אזורית מעלה יוסף, שמעו מפי הקצינים על אודות סיפור חשיפתה, קיבלו הסבר על אמצעי ההגנה של צה”ל בגבול וסיימו את הסיור בבסיס בירנית במפגש עם חיילי הבסיס.

מפקד אוגדה 91, תא”ל שי קלפר: “אני שמח על שיתוף הפעולה אשר מתבצע באופן שוטף עם היישוב שלומי. זוהי תחילתה של תוכנית ארוכת טווח של שילוב מלש”בים בסיור כזה אשר מטרתו לקרב אותם ולחזק אצלם את ההבנה בדבר חשיבות הגיוס לקרבי. בהמשך אנו מתכוונים לשלב מפגשים נוספים של קציני היחידה בבית הספר ולהמשיך בחיזוק הקשר החשוב עם שלומי”.

גבי נעמן, ראש מועצה מקומית שלומי: ״אני מבקש להודות לשותפנו מפקד האוגדה תא”ל שי קלפר ולאוגדה 91 על יום מרתק ומעשיר לילדינו, כחלק מתהליך המוכנות לצה״ל ומחזק את ידיו על המאמץ המשותף להידוק הקשר בין היישוב לאוגדה״.

 




השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן