פרס לאילנית דעדוש קלפון

מושבניקית מגורן, מנכ"לית אגודת "עזיזה", תקבל פרס מיוחד בועידת ישראל לחקלאות


 

אילנית דעדוש קלפון (47) ממושב גורן בגליל המערבי תקבל בשבוע הבא פרס על היותה “פורצת דרך בתחומה”. הפרס  המיוחד, “על היותה פורצת דרך בחקלאות הישראלית”, יוענק בוועידת ישראל לחקלאות, שתיערך בין ה-4-6.1 במעלה החמישה.

 

כפרניק ED-scaled-e1671963193185 פרס לאילנית דעדוש קלפון
אילנית דעדוש קלפון ממושב גורן

 

דעדוש קלפון היא בעלת חווה ומשק חקלאי במושב גורן, מנכ”לית אגודת “עזיזה” (ארגון המייצג את ענף העיזים והצאן) – וכן עובדת, מייצגת ונותנת ליווי וייצוג לאגודות צאן אחרות שפועלות בענף, כמו “הנוקדים” ועוד.

המושבניקית מגורן נולדה בנהריה, נישאה למושבניק ומאז עוסקת בחקלאות. ב-23 השנים האחרונות היא בעלת משק חקלאי, “חוות דורון”, במושב גורן.

אילנית דעדוש קלפון: “החקלאות בעיניי זה הצורך הבסיסי שלנו כאדם לשרוד ולהצליח בביטחון המדיני והתזונתי. עם הערכים האלו צמחנו ועם הערכים אלה נמשיך.

“האתגר שלי להשתרש בעולם גברי מיום כניסתי לענף העיזים והצאן הוא גדול, אבל אני רואה את הפוטנציאל בו, מיום כניסתי לענף העלינו את המכסה הארצית מ-6.5 מיליון ליטר חלב ועד היום שהענף מייצר 17 מיליון. במסגרת הפעילות קידמתי את הענף ופיתחתי אותו בדגש של שמירה על פריסה ארצית בפריפריה. מגדלים קטנים לצד גדולים יחדיו והתמקצעות של הענף כולו”.

 

הפרס יוענק, כאמור, בוועידת ישראל לחקלאות – האירוע החשוב של ענף החקלאות שמהווה זירת שיח רב-תחומי ובמה יחידה מסוגה לדיוני עומק מרתקים על הענף.

 

**

 

גם שקד ברנע ממושב בצת זכתה בפרס פורצת דרך

 

 


תגובה אחת

  1. ניקול הררי הגב

    אילנית את גאווה למשפחתך ולארצנו כל הכבוד לך הזכות הוא לך לאגודת עזיזה אשרייך המשיכי בהצלחתך?

השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן