סכנות בחג הקרבן


פציעה בכסרא-סמיע ותפיסה בינוח * המשטרה: נאבקים בשימוש בחזיזים ונפצים * מודי סעד: קורא לאסור שימוש בזיקוקים

 

לקראת חג הקרבן (עיד אל אדחא 30/7 –  3/8) הבא עלינו לטובה, מתגברות החששות משימוש בצעצועים מסוכנים, בעיקר חזיזים, נפצים וזיקוקים למיניהם. מהמשטרה נמסר כי מדיי שנה עשרות ילדים ובני נוער נפצעים כתוצאה משימוש בצעצועים מסוכנים, אשר השימוש בהם אסור.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2020-07-27-at-11.31.26-scaled סכנות בחג הקרבן
זיקוקים שנתפסו בינוח

 

 

כחלק מהלחימה בתופעה של שימוש בצעצועים מסוכנים, ערכה משטרת ישראל פעילות אכיפה בכפר יאנוח כנגד השימוש והסחר בצעצועים מסוכנים, וזאת לאחר שקיבלו דיווח על שמיעת קולות נפץ באזור.

במהלך הפעילות הבחינו השוטרים במספר צעירים ברחוב, כאשר אחד מהם הכניס דבר מה לתיקו והחל ללכת במהירות. הצעיר עורר את חשדם של השוטרים, שביצעו חיפוש בתיק הגב שנשא. בתיק נתפסו למעלה מ-60 חזיזים ונפצים. החשוד, בן 18 מיאנוח, נעצר והובא לתחנת המשטרה לחקירה בגין מכירת הצעצועים המסוכנים.

כן נמסר על אירוע נוסף, בכפר כיסרא-סמיע, כאשר ילד בן 11 הרים חזיז שהתפוצץ לו ביד וגרם לכוויות בדרגה 3. שוטרי משטרת ישראל אספו ממצאים ופתחו בחקירת נסיבות האירוע.

מהמרכז הרפואי לגליל נמסר כי הילד הגיע לבית החולים עם כוויה בידו, ומאושפז במחלקת כירורגית ילדים במצב קל עד בינוני.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2020-07-27-at-11.03.21-scaled סכנות בחג הקרבן
פציעה קשה מנפץ בכסרא-סמיע

 

משטרת ישראל קוראת להורים לגלות מעורבות וערנות בנושא השימוש בצעצועים מסוכנים, ולהסביר לילדים את הסכנות והנזקים העלולים להיגרם ממשחקים אסורים אלו.

 

גם מודי סעד, ראש המועצה המקומית ינוח ג’ת, פרסם הנחיה ובקשה להימנע משימוש בצעצועים מסוכנים. הוא ציין כי נפגש עם ההנהגה הדתית של הכפר וקרא להורים לקחת אחריות על ילדיהם ולאסור עליהם שימוש בזיקוקים.

 

צילום: משטרת ישראל

 


תגובה אחת

  1. זהירות עם זיקוקים | כפרניק הגב

    […] 27/07/2020 11:37 סכנות בחג הקרבן […]

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן