משטרה, כב”ה ומד”א

גופה ליד בוסתן הגליל * חילוץ בכרמיאל * כתב אישום נגד מוחמד בן עבד עבאדי מג'דידה-מכר * פגע וברח בנהריה * דקירה בירכא


 

מספר אירועים קשים בגליל המערבי בימה האחרונה:

ממד”א נמסר כי הבוקר התקבל דיווח במוקד 101 במרחב אשר על גופת גבר שנפלטה לחוף סמוך לבוסתן הגליל. חובשים ופראמדיקים של מד”א דווחו על גבר בשנות ה-60 ללא סימני חיים וקבעו את מותו.

פראמדיק מד”א אדי זוגוט סיפר: “כשהגענו לחוף ראינו בסמוך לקו המים את גופת הגבר שנפלטה מהמים כשהוא ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו.”

 

**

 

אתמול התקבל דיווח במוקד 102 כב”ה משל״ט צפון על חשש לחיי אדם בבית ברחוב אשכולות בכרמיאל. 

צוות של לוחמי אש מתחנת גליל מרכזי, בפיקודו של רב סמל איתי שמחון, הגיעו לכתובת ופרצו לבית. עם כניסתם פנימה הבחינו באדם מבוגר שרוע על הרצפה בדירה אפופת עשן. בסריקות שנערכו מצאו הלוחמים סיר שנשרף על הכיריים ויצר עשן רב בבית. הנפגע חולץ והועבר לטיפול גורמים רפואיים.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2021-12-18-at-22.20.44-scaled משטרה, כב"ה ומד"א

 

 

כפרניק WhatsApp-Image-2021-12-18-at-22.20.43-scaled משטרה, כב"ה ומד"א

 

תמונות: כב״ה צפון

 

**

 

המשטרה מסרה כי בתום חקירה מאומצת של היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב אשר, הוגשה הצהרת תובע נגד מוחמד בן עבד עבאדי תושב הכפר ג’דיידה מכר בחשד לרצח אשתו, עאישה עבאדי בת 55, שנמצאה עם פצעי דקירות וללא רוח חיים בביתה ב-21.11.21.

 

כפרניק 7688899 משטרה, כב"ה ומד"א
עאישה עבאדי ז”ל

 

החשוד, בעלה של המנוחה, תושב הכפר ג’דיידה מכר, בן 57, נמלט לאחר ביצוע המעשה והסתתר במחסן סמוך וכעבור זמן קצר נעצר על ידי כוחות המשטרה סמוך למקום, שהעבירו אותו לחקירה ביחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב אשר.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת ובתום השלמת החקירה הוגשה בסוף השבוע הצהרת תובע נגד החשוד.

 



 

 

המשטרה עכבה לחקירה נהג רכב פרטי שפגע בהולכת רגל במעבר חציה בנהריה, פצע אותה באורח קל ונמלט מהמקום. מהחקירה עולה כי נהג רכב פרטי פגע בהולכת רגל בעת שחצתה במעבר חציה ופצע אותה באורח קל. הולכת הרגל, תושבת נהריה בת 51, פונתה למרכז הרפואי לגליל בנהריה.

בוחני התנועה של משטרת ישראל פתחו בחקירת נסיבות התאונה ובתום סריקות ועבודה מאומצת אותר נהג הרכב הפוגע, תושב נהריה בן 32 ועכבו אותו לחקירה בתחנת משטרת נהריה. בתום חקירתו הנהג הפוגע שוחרר, רשיונו נפסל למשך 30 ימים ורכבו נגרר לתחנת המשטרה.

 

 

המשטרה פתחה בחקירת אירוע דקירה בכפר ירכא, במסגרתו ויכוח בין שני אחים תושבי הכפר, הביאה לדקירתו ופציעתו באורח קל של אחד מהם על ידי אחיו.

שוטרי תחנת גליל מערבי עצרו את החשוד בביצוע הדקירה, תושב הכפר ירכא בן 45.

 

 




השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן