מפעל רפאל בשלומי

גבי נעמן: כך מחזקים את הצפון. מקווה שגם כביש 6 יגיע לשלומי


 

ראש המועצה המקומית שלומי, גבריאל נעמן, בטקס חנוכת שלוחת רפא”ל בשלומי:

“פתיחת שלוחת רפאל בשלומי מציינת עבור היישוב והגליל תפנית בחשיבה ובהכרה בצורך לחזק את היישובים המרוחקים ממרכזי האוכלוסייה בישראל. זוהי מדיניות ממשלתית נכונה. בכל הזדמנות אמרתי שאת כביש 6 יש לבצע משלומי שבצפון ולחברו לצומת סומך ולא מסומך לשלומי.

“היום אנו עדים לעובדה שחברת רפאל פועלת בדיוק כך, מחזקים את הצפון ואת הדרום ובכך נוטעים את זרעי החינוך לדור העתיד. אני מבקש להודות לשר הביטחון בני גנץ, ידיד שלומי, איש אמת מוערך מאד, על תרומתו הרבה לחיזוק חוסנה הביטחוני והחינוכי של שלומי, והיום גם לחוסנה הכלכלי והתעסוקתי. אני מבקש להודות בשמי ובשם תושבי שלומי כולה למנכ”ל רפאל מר יואב הר אבן אשר חזונו, ערכיו ועשייתו מבטאים ציונות אמיתית!

 

כפרניק WhatsApp-Image-2021-11-09-at-16.17.47-scaled מפעל רפאל בשלומי
בני גנץ וגבי נעמן בחנוכת מפעל רפאל בשלומי

 

 

“לד”ר עוזי לנדאו יו”ר דירקטוריון רפאל על תרומתו רבת השנים למדינת ישראל, לידיד הפריפריה ראש מנה”ר אבי דדון שעשייתו ותרומתו האישית מחזקות את מפעלי הפריפריה ומונעות סגירת מפעלים, לכל אנשי הנהלת רפאל היקרים, למנכ”ל המועצה אל”מ במיל’ יוסף לוצ’י ומנהלי הרשות המקומית שנרתמו ועוד יפעלו רבות להצלחת שיתוף הפעולה בין רפאל ושלומי.

“אני מתפלל ומאמין שהקמת מפעל רפאל ששמה הולך לפניה בעולם, כאן בשלומי, תוביל לתעשייה איכותית בשלומי ובאזור כולו וכביש 6 יגיע במהרה בעקבותיה”.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2021-11-09-at-16.17.46-scaled מפעל רפאל בשלומי

 

 


השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן