כרידין מחליף את ביטרמן-דויטש

ד"ר חלף כרידין מחליף את ד''ר אורה ביטרמן-דויטש כמנהל היחידה לרפואת העור במרכז הרפואי לגליל



מינוי חדש במרכז הרפואי לגליל בנהריה: ד”ר חלף כרידין נבחר במכרז למנהל היחידה לרפואת עור והחליף את ד”ר אורה ביטרמן-דויטש, שפרשה לגימלאות.

 

כפרניק IMG-20230404-WA00461-scaled כרידין מחליף את ביטרמן-דויטש
ד”ר חלף כרידין צילום: רוני אלברט


 

ד”ר כרידין, בן 35 מטמרה, למד בפקולטה לרפואה של הטכניון, ובנוסף סיים תואר שלישי באפדימיולוגיה קלינית מאוניברסיטת חיפה.

את ההתמחות עשה בקריה הרפואית רמב”ם, ולאחר מכן עשה השתלמות עמיתים באוניברסיטת ליבק, גרמניה, במשך שנה וחצי, שם חקר מנגנונים אימונולוגיים הקשורים בהתפתחות מחלות אוטו-אימוניות של העור וריריות הפה.

ד”ר כרידין, העוסק במקביל במחקר קליני ובסיסי, שותף עד כה בכתיבתם של 190 מאמרים בכתבי עת מדעיים וחבר מערכת בשני כתבי עת יוקרתיים באירופה ובצפון אמריקה.

כמו כן הרצה בעשרות כנסים מדעיים בתחום רפואת העור ומרכז את ההוראה בתחום זה בפקולטה לרפואה ע”ש עזריאלי של אוניברסיטת בר-אילן בגליל.

ד”ר כרידין: “החזון שלי הוא להקים, בתמיכת ההנהלה, מרכז מצוינות ארצי לטיפול במחלות אוטו-אימוניות ודלקתיות של העור. חרטתי על דגלי מצוינות, מקצועיות וקידום מחקר לסוגיו השונים. במקביל אני עומד בראש המעבדה לחקר העור שבמכון המחקר, המבצעת מחקר תרגומי הבודק מנגנונים שמובילים להתפתחות מחלות אוטו-אימוניות של העור וריריות הפה”.

מנהל המרכז הרפואי, פרופ’ מסעד ברהום, בירך את ד”ר כרידין עם כניסתו לתפקיד ואיחל הצלחה לד”ר אורה ביטרמן-דויטש, לה הודה על שנים רבות של עבודה מסורה ומקצועית.

 


השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן