ט”ו בשבט הגיע, לאלמונדו

מוצרי בריאות, פירות יבשים, תוספי תזונה ועוד בחנות האון ליין ובעין יעקב


 

“אלמונדו” היא רשת חנויות קטנה ומשפחתית אשר נולדה והוקמה מתוך אהבה למזון בריא, ביתי, טבעוני ומזין הדוגלת בהתנהלות שהיא ידידותית לסביבה שבה אנחנו חיים, קידום אורך חיים של אפס פסולת על מנת שיהיה לנו ולילדנו עולם טוב נקי ובריא יותר.

 

כפרניק 20220523_142015-scaled ט"ו בשבט הגיע, לאלמונדו
אלמונדו, מוצרי טבע ובריאות בעין יעקב

 

הרשת כוללת 3 חנויות בסה”כ (פרדס חנה, פ”ת וסניף האונליין בעין יעקב), בחנות האונליין שלנו בעין יעקב תוכלו למצוא מגוון עצום של מוצרים מכל הסוגים כגון: מוצרים ללא גלוטן, ללא סוכר, טבעוניים, אורגנים וraw, תוספי תזונה של מיטב החברות המובילות, קמחים, חטיפים, קוסמטיקה טבעית סבונים, מוצרים אקולוגיים ועוד ועוד ועוד…

גולת הכותרת של סניף האונליין היא מחירים אטרקטיביים במיוחד לצד שירות לבבי וחם! לא סתם הסלוגן שלנו הוא “מקסימום שירות ומינימום מחיר”.

בנוסף, אנחנו מבצעים משלוחים מהירים לכל פינה בארץ וכמובן ניתן גם להגיע לקנות במקום או להזמין באתר הידידותי שלנו ולבצע איסוף עצמי.

ועכשיו במיוחד לכבוד חג ט”ו בשבט שמתקרב הכנסנו את כלל מוצרי מחלקת הפירות יבשים והאגוזים למבצעים חגיגיים במיוחד.

מוזמנים להיכנס לקישור >> https://www.almondo.co.il/tags/149774

להתרשם מהמבצעים, מהמגוון, לעשות הזמנה וליהנות ממחירים אטרקטיביים ומסחורה טרייה ואיכותית במיוחד!!!

 

כפרניק AL1-300x300 ט"ו בשבט הגיע, לאלמונדו
ט”ו בשבט באלמונדו

 

חנות אלמונדו במושב עין יעקב היא לא בדיוק חנות רגילה, אלא מחסן לחנות אונליין עם אפשרות קנייה במקום ישירות מהמחסן במחירי אינטרנט.

שעות הפתיחה הם ראשון עד חמישי 09:30- 16:00

בימי רביעי סוגרים מוקדם בשעה 15:00.

שישי ושבת לא פעילים.

מוזמנים להגיע ו/או להזמין און ליין!

 



 

עמית שמואל, מנהל ובעלים של סניף האונליין הממוקם בעין יעקב:

“את סניף האונליין בעין יעקב החלטנו להקים, אחי אריאל ואני, יחד במהלך הקורונה לאחר שנתקלנו בהמון בקשות של לקוחות לספק משלוחים לבית ובקשות לקנייה דרך אתר אינטרנט ללא הגעה פיזית לחנות.

 

כפרניק 20220523_142349-scaled ט"ו בשבט הגיע, לאלמונדו
אלמונדו בעין יעקב: חנות און ליין ופתוחה גם לקהל

 

“לכן החלטנו להקים אתר אינטרנט אבל לא אתר מקומי קטן שישמש רק את החנות ולקוחותיה אלא אתר אינטרנט גדול עם מערך משלוחים שיכול בקלות לספק ולשרת את כל תושבי הארץ.

“אני חייב לומר שיש תחושת שליחות ענקית ומשהו מאוד מספק בעבודה כזאת, אתה גם מוכר מוצרים טובים, בריאים יותר שבאמת עוזרים לאנשים ומשפרים את איכות החיים ובנוסף אנחנו גם מצליחים לעצור ואפילו להוריד המון מחירים של מוצרים ובעצם עוזרים להנגיש את עולם מוצרי הטבע ליותר ויותר אנשים!”

 

 

 

(כתבה פרסומית)

 




השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן