חיסונים, הוקרה ודאגה

המרכז הרפואי לגליל: מתחילים לחסן, אדם לאדם – אדם, עליה התחלואה


 

ביום ראשון הקרוב, 20.12, יגיעו למרכז הרפואי לגליל בנהריה 1,000 חיסונים ראשונים. במרכז הושלמו ההכנות לקראת מבצע חיסוני הקורונה, שיחל בשבוע הבא. במסגרת ההיערכות, העובדים שנרשמו לקבלת החיסון ביצעו בדיקה סרולוגית, לבחינת נוכחות הנוגדנים בדם.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2020-12-17-at-21.46.44-scaled חיסונים, הוקרה ודאגה



 

 

ראשוני המתחסנים ביום ראשון יהיו מנהל המרכז הרפואי, פרופ’ מסעד ברהום, וחברי הנהלה.

**

 



 

במרכז הרפואי לגליל בנהריה הוענק השבוע לכל העובדות והעובדים אות הערכה והוקרה על השתתפותם במאבק בנגיף הקורונה בשנת 2020. את האות ניתן לענוד על דש הבגד או להציג במשרד או בבית.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2020-12-17-at-12.17.40-scaled חיסונים, הוקרה ודאגה
אות ההוקרה שהוענק לעובדי בית חולים נהריה. צילום: אלי כהן

 

 

את אות ההוקרה, בדמות סיכה עליה מוטבעות המילים “אדם לאדם – אדם”, השיק מנהל המרכז, פרופ’ מסעד ברהום, באירוע הדלקת נרות חנוכה שהתקיים באודיטוריום, בו צפו העובדים באמצעות ה”זום”, בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

במעמד הטקס אמר פרופ’ ברהום: “אמנם האות עשוי מתכת, אך עבורי הוא זהב טהור, ובו אני מעביר בשמי ובשם ההנהלה את הערכתי לכלל העובדים. אני מניח שיגיע יום וכולנו נראה את האות לנכדינו ונספר להם על תקופת הקורונה, עם ההתמודדות והאתגרים הרבים”.

בברכה לעובדים, שהוענקה לעובדים יחד עם אות ההוקרה, כתב פרופ’ ברהום: “יש את הלוחמים בחזית ויש את הלוחמים באש. לאחרונה הכירו כולם את לוחמי הבריאות שלנו. הנהלת המרכז ואגודת הידידים מצדיעים לכם, בכבוד ובהערכה”.

יצוין כי במהלך הגל השני של מגיפת הקורונה אושפזה במרכז הרפואי לגליל, באחד השבועות, כמות שיא של 115 חולי קורונה מאומתים בארבע מחלקות. מדובר בכמות הגבוהה ביותר בישראל באותה עת, לאחר המרכז הרפואי הדסה בירושלים.

 



 

בשתי מחלקות הקורונה מאושפזים 40 חולים, מתוכם 26 במצב קשה (כולל שבעה במצב קריטי, מונשמים ועל סף הנשמה), שבעה במצב בינוני ושבעה במצב קל.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2020-12-17-at-12.17.21-scaled חיסונים, הוקרה ודאגה
פרופ’ ברהום ליד אות ההוקרה צילום: אלי כהן

מנהל המרכז הרפואי, פרופ’ מסעד ברהום: “אני מוטרד מאוד מכך שתוך שבוע הוכפל מספר המאושפזים במחלקות הקורונה עקב העלייה בתחלואה. אם מצב זה יימשך, לא תהיה לנו ברירה אלא לפתוח מחדש מחלקת קורונה שלישית”.

 




השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן