חגיגה כפולה במעלות תרשיחא

כללית: נפתח מרכז בריאות הנפש והסתיימה עבודת השיפוץ במרפאה ברחוב בן גוריון


 

 

כללית חגגה כפליים במעלות: פתיחתו של מרכז בריאות הנפש החדש של כללית במעלות וסיום עבודת השיפוץ המקיף של מרפאת כללית במעלות, מחוז חיפה וגליל מערבי.

 

כפרניק DSC_0147-scaled חגיגה כפולה במעלות תרשיחא
פתיחה חגיגית של מרפאת כללית מעלות אחרי השיפוץ

 

בטקס חגיגי במעמד מ”מ ראש עיריית מעלות יוגב אפוטה, הנהלת המחוז בניהולו של רונן נודלמן, הנהלת המנהלת וצוותי המרפאות – נחנכו מרפאת מעלות המשופצת ומרפאת בריאות הנפש החדשה.

במהלך השנה האחרונה שופצה המרפאה ברחוב בן גוריון במעלות והוקדשה מחשבה רבה על תכנון מיטבי עבור הצוות ועבור המטופלים.

במרפאה בניהולו של ד”ר ג’ובראן יוסף ניתן לקבל שירותי רפואה במגוון רחב של תחומים: רפואת משפחה, ילדים, עיניים, כירורגיה, סוכרת, גסטרו ילדים, נשים, אורתופדיה, נפרולוגיה ילדים, כירורגית כלי דם, גריאטריה, נוירולוגיה, א.א וגרון, קרדיולוגיה ועור, שירותי סיעוד בניהולו של תאמר ליוס, שירותי משרד בניהולו של מדחת סויד ובית מרקחת בניהולו של מחול פאוזי.

 



 

בנוסף להשקה של המרפאה המחודשת, נחגגה פתיחתו של מרכז בריאות הנפש החדש, לילדים, נוער ומבוגרים בבניין מרפאת מעלות.

המרכז החדש, בהובלתה של ד”ר אאידה לוקנין, מצטרף לעשרה מרכזי בריאות הנפש מבוגרים וילדים שכבר פועלים בכללית ברחבי מחוז חיפה וגליל מערבי.

 

ד”ר טטיאנה ז’לוזין ברכה בטקס ואמרה: “אנו אחראים לבריאותם הנפשית של המטופלים ובשנים האחרונות פתחנו מספר מרכזים על מנת לתת מענה למטופלים המבוגרים והילדים ונמשיך כל העת להנגיש עבורם את השירות. מרכז לבריאות הנפש מעלות מצטרף למרפאות שכבר נותנות שירותי בריאות הנפש בפריפריה ויאפשר לתושבי מעלות והסביבה לקבל שירות רב מקצועי, מגוון ואיכותי ליד הבית.”

 

כפרניק DSC_0242-scaled חגיגה כפולה במעלות תרשיחא
פתיחת מרכז בריאות הנפש בכללית מעלות

 

מ”מ ראש המועצה, יוגב אפוטה שכיבד אותנו בנוכחותו מברך על השיפוץ ועל פתיחת המרכז החדש: “זכינו לחנוך את המרפאה החדשה לבריאות הנפש, ואת מבנה המרפאה ששופץ וקיבל פנים חדשות בעירנו מעלות תרשיחא. העיר מתפתחת ואלו הסטנדרטים שאנחנו מציבים לעצמנו. בתוך כל זה צריך לתת שירות לתושבים ואתם כאן כדי לעשות זאת ביחד איתנו בתחום בריאות הציבור.  “החשיבות של הענקת השירות הוא יעד עליון בכל הארגונים ובטח בכללית. מי ייתן שנמשיך נעשה וגם נצליח.”

 

רונן נודלמן מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי בכללית אמר בברכתו: “זהו יום חגיגי ומרגש לנו ולתושבי מעלות תרשיחא והסביבה. לרווחת הצוות והמטופלים שיפצנו את מבנה המרפאה והשילוב של מבנה חדשני מרווח ויפיפה עם צוות מקצועי שעושה דרך ארוכה יחד, מהווה מענה זמין ואיכותי לתושבי העיר.

“פתיחתן של המרפאות לבריאות הנפש מבוגרים, ילדים ונוער והנגשת שרות מקצועי ואיכותי ע”י מיטב המומחים בתחום, היא בשורה משמעותית למטופלי הכללית ובני משפחותיהם הזקוקים לשרותים אלו. נמשיך, בשיתוף פעולה מתמיד עם העיריה, לפתח שרותי בריאות למען התושבים”.

 

 

 

 




השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן