“זיכרון הוא בית”


30 אמנים, שלושים שנים למרכז אמנויות וגלריה ע”ש אפטר – ברר, מעלות תרשיחא

 

האמנים המציגים בתערוכה: פריד אבו שקרה, לארי אברמסון, יונתן אופק, אורנה אורן-יזרעאלי, אפרת אייל, איתי אלטשולר, שוקה גלוטמן, חיה גרץ-רן, נאוה הראל-שושני, ז’אק ז’אנו, טלי זורע, אמירה זיאן, שלומי חגי, יהודית יחנוביץ, ורדה יתום, תרצה כדן, לובקה לב, סימה לוין, חיים מאור, חנה ניר קמגושנאי, אבי סבח, קובי סיבוני, שמואל פאר, לילי פורן, מיקי צדיק, רות קסטנבאום בן-דב, ג’ודי קראוז, ישראל רבינוביץ, יעל רמון ומרגיט שפטלוביץ.

הפתיחה:  יום שישי   6.9.19  ו’ אלול תשע”ט בשעה 11:00

אוצרת: נוגה מגדל

 

כפרניק 7772131 "זיכרון הוא בית"

 

התערוכה “זיכרון הוא בית” מוקדשת לשלושים שנות עשייה ויצירה בגלריה ע”ש אפטר-ברר, במרכז-אמנויות במעלות-תרשיחא. התערוכה מביאה ייצוג לפעילות הענפה של “הבית”, ונותנת במה לאמנים הרבים מכל קצוות הארץ, שהיו שותפים פעילים בגלריה והציגו תערוכות יחיד או שהיו חלק מתערוכות קבוצתיות במהלך שלושים השנים.

 

30 האמנים המשתתפים בתערוכה, מציגים מנעד רחב של עבודות הבוחנות את המושג “בית” העולה מתוך עולמות התוכן והאסוציאציות שלהם. ישנם אמנים המבטאים ראייה קונקרטית לוקאלית בהקמת הבית הלאומי, יש המתייחסים למושג בצורה אוניברסלית ומדברים על מושגים כמו עקירה, נטישה, ארעיות, חוסר יציבות ותלישות. ויש המדברים על חורבן הבית והנדודים בחיפוש אחריו. ישנה התייחסות לחפצי הבית, למבנה הפיזי שלו ולקשר הזוגי והבין דורי של המשפחה בתוכו. ויש גם  געגוע לבית שהיה או שלא היה, או כיסופים לבית חלומות.

 

כפרניק 777909 "זיכרון הוא בית"

 

מרכז-אמנויות וגלריה ע”ש אפטר-ברר מעלות- תרשיחא, רח’ בן-גוריון 15 04-9977150

שעות פתיחת הגלריה:

א,ב,ד 13-10, 19-16,

ג, ה 15:00 -10:30,

שבת 11-13

הכניסה חופשית

 


השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן