הושק קמפיין הסרטונים של ניר שילה

ערב ראש השנה הושק קמפיין הסרטונים של ניר שילה וסיעת דרך ערך * מופצים בפייסבוק, באינסטגרם וביוטויב


 

(תוכן פרסומי)

 

 

הסרטונים של ניר שילה וסיעת “דרך ערך” מופצים בפייסבוק באינסטגרם ובערוץ היוטיוב של הסיעה, ניתן יהיה לראותם גם באתר האינטרנט של סיעת דרך ערך. כהקדמה לסרטון ההשקה כתב ניר:

 

תושבים.ות יקרים.ות,

לפניכם סרטון השקה בסדרת סרטונים שתציג אותי ואת שאעשה בכפר מיד לאחר הבחירות. אי אפשר שלא להשוות את חוסר העשייה בכפר בחמש השנים האחרונות לתנופת הפיתוח בתשתיות הציבוריות, במבני ציבור, ובקשר עם גורמים בפוליטיקה הארצית בחמש השנים שקדמו להן.

בקדנציה המסתיימת ראינו מעט מאד עשייה בכפר. כשלנו בטיפול בהטבות המס, בעיות קיימות נותרו בעינן, ואף הוחרפו, בעיות חדשות וכואבות נוצרו, ולא טופלו. המועצה היוצאת עסקה בעיקר בניראות –  בפרחים בכיכרות, בלבבות פיברגלס ובכיסאות מיותרים ברחובות.

בניגוד להבטחות הבחירות הגדולות המועצה לא נוהלה. הקשר עם השלטון המרכזי נותק, עובדי מועצה ותיקים ומנוסים נטשו וחדשים התחלפו בתדירות גבוהה. בפועל איבדנו שליטה על פיתוח הכפר, נכשלנו בשמירה על צביונו, ביטחונם האישי של התושבים ורווחתם הכלכלית בשפל, לא יצרנו תמריצים לאוכלוסיה צעירה ואיכותית להגיע לכפר, לא נתנו מענה לצרכיהם של צעירי הכפר הנוטשים אותו מחוסר ברירה, ולא השכלנו לייצר הכנסות נוספות לישוב שיקלו על הנטל הכלכלי הרובץ על בתי האב.

לקראת הבחירות אנו עדים לפרץ של עשייה, “כלכלת בחירות”, שרק מדגיש את הבעיות וחוסר המעש שקדמו לה.

בעקבות פניות אלי מצד תושבים רבים, ולאחר התלבטויות, החלטתי להתמודד על ראשות מועצת כפר ורדים. כלוחם ומפקד לשעבר בסיירת מטכ”ל, כיזם ואיש עסקים שניהל מאות עובדים ותקציבי ענק, אני מגיע להתמודדות זאת מתוך תחושה עזה של שליחות ועם רצון וביטחון רב ביכולתי להביא לשינוי מהותי, מעשי, בפיתוח הכפר.

יש לי תוכנית סדורה ואני מתחייב, יחד עם חברי סיעתי, להוביל את השינוי המתבקש. מגיע לנו, לילדינו ולקשישינו כפר תוסס, פעיל, מתפתח וצומח. מגיע לנו לקבל את תמיכת הממשלה ומגיע לנו לזכות בשירותים ותשתיות כמו תושבי מרכז הארץ.

בואו ניפגש, נשוחח, נשמע ונשמיע. הצטרפו אלי ואל סיעת “דרך ערך” כדי לשנות, לשפר ולפתח.

המסע שלנו מתחיל כאן ועכשיו.

שנה טובה ומתוקה!

שלכם,

ניר וסיעת “דרך ערך”

 

דרך ערך עם ניר שילה

 


3 תגובות

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגב

    ניר, אתה דוגמא ומופת לכולנו. בהצלחה !!!!

  2. אורית הגב

    ניר, אתה דוגמא ומופת לכולנו. בהצלחה????????

  3. אחד מרחוב ארבל הגב

    ניר, אתה דוגמה ומופת לכולנו. בהצלח.ח.ח.ח.ח.ח. !!!!
    אין מצב שאצביע ל… כמוך.
    בכל מקרה עלי, על משפחתי ועל השכנים שלי על תיבנה יותר מידי…
    וד”ש למועמד ….

השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן