הוקרה לשגיב דיין ואיתי ניצן

הילה נחום-ברנס: בני הנוער בכפר ורדים מרגשים אותי * חני יאיר: מצוינות אישית וקהילתית * אייל שמואלי: איתי ושגיב הם דוגמא ומופת לנוער בכפר ורדים


 

אתמול (ראשון, 21.5.23) קיבלו הנערים שגיב דיין ואיתי ניצן תעודת הוקרה על תרומתם לחברה, מראש מועצת כפר ורדים מועצה אייל שמואלי, מנהלת אגף החינוך חני יאיר ומנהלת יחידת הנוער הילה נחום-ברנס. שני הנערים הוגשו ע”י המועצה לקבלת הפרס הארצי על תרומה לחברה ע”ש אלעד ריבן ז”ל. הטקס יתקיים בכרמיאל ב-28.5.

 

 

כפרניק WhatsApp-Image-2023-05-21-at-15.43.23-scaled הוקרה לשגיב דיין ואיתי ניצן
שגיב דיין ואיתי ניצן מקבלים תעודת הוקרה על פעילות והתנדבות בקהילת כפר ורדים

 

מהנימוקים לבחירה:

איתי ניצן הוא נער משכמו ומעלה, פועל ומתנהל על פי הערכים בהם הוא מאמין של אהבת הארץ, אהבת האדם, תרומה לחברה ולהיות אדם שלומד, צומח ומתפתח.

 

כפרניק EN הוקרה לשגיב דיין ואיתי ניצן
איתי ניצן, מתנדב מצטיין בכפר ורדים ורשגד בשבט עפר

 

 

איתי מדריך בשבט עופר בכפר ורדים, החל להדריך בכיתה י’ ועשה זאת בהתמדה, עקביות ובהצלחה רבה. הדריך גם בשנה שעברה כשהיה בכיתה י”א. היה מדריך מוערך ואהוב מאוד על החניכים. תמיד תכנן וארגן פעילויות משמעותיות וערכיות, שילב כיף, שמחה והוואי לצד קשר קרוב ומכיל עם חניכיו וגם כשהיו ועלו קשיים, לא ויתר ונלחם על כל חניך. השנה איתי רשג”ד של שכבת ז’ והוא מתכלל את כל פעילות ההדרכה של שכבה זו.

 

**

שגיב דיין הקים להקת נוער, “האתרוג האחרון”, בכפר ורדים ומקדם מופעים והשתתפות של הלהקה במגוון פעילויות בכפר.

 

כפרניק SD הוקרה לשגיב דיין ואיתי ניצן
שגיב דיין, מוזיקאי מחונן ומתנדב סדרתי

 

שגיב מופיע רבות בטקסים ואירועים בית ספריים וכלל יישוביים. תמיד נכון להתנדב ולעזור בכל אירוע. נער יצירתי, אחראי ומסור. בעל יכולות גבוהות בתחום המוסיקלי. בזכות כשרונו הייחודי, תורם תרומה משמעותית לבית הספר, לנוער של היישוב וליישוב כולו. שגיב אדם נעים הליכות, צנוע, מהווה מודל עבור בני נוער אחרים ביכולותיו להביא לידי ביטוי את כישרונותיו ובאופן בו הוא מביע את עצמו. שגיב משקיע זמן רב בפתוח התחום המוסיקלי וסוחף אחריו בני נוער להמשיך ליצור, ליזום, לקדם ולהעמיק בתחום זה.

 



 

 

הילה נחום-ברנס: “בני ובנות הנוער בכפר ורדים מרגשים אותי בכל פעם מחדש בנכונות שלהם להתנדב, לתרום ולהיות כח מוביל בקהילה. אני פוגשת, בתפקידי, מידיי יום צעירים וצעירות מבריקים שרואים את הסביבה ואת החברה ולא נשארים לעמוד מן הצד אלא בוחרים לקחת חלק בשיח ובעשייה כדי לשנות ולקדם נושאים שחשובים להם.

“איתי הוא אחד מלא פחות מ-40 שמיניסטים שמובילים את תנועות וארגוני הנוער בכפר. זה מספר מרשים ביותר בקהילה קטנה כמו כפר ורדים.

“להקת האתרוג האחרון שהקים שגיא, מתאמנת ומופיעה מספר פעמים בשנה בפני קהל של מאות בני ובנות נוער (ואפילו מבוגרים) ומצליחה להביא גם ערכים תרבותיים וגם המון שמחה ורוח צעירה לכל מופע.

“אנחנו שמחים שניתנה לנו ההזדמנות לומר להם תודה על העשייה הרבה שלהם וחשוב להגיד שיש עוד רבים שעושים עבודה נהדרת ומגיע גם להם תודה על הכל”.

 

חני יאיר: “מערכת החינוך בכפר שמה דגש על מצוינת אישית וקהילתית ואנו גאים מאוד בשגיא ואיתי ומברכים אותם על מנהיגות, ערכיות ותרומה משמעותית לקהילה כל אחד בתחומו ועפ”י כישוריו”.

 

אייל שמואלי: “נוער כפר ורדים מסב לנו גאווה רבה, אם זה באחוזי השירות הגבוהים ואם בתודעת הקהילתיות הגבוהה, הרצון לתרום, והעזרה בכל מצב ולכל מי שצריך איתי ושגיב הם דוגמא ומופת לנוער בכפר ורדים ואנו מוקירים תודה ומעריכים את תרומתם”.

 




השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן