די לאלימות בבית החולים

בעקבות האירועים האחרונים בהדסה ובנהריה * פרופ' ברהום: לאייש בביה"ח נקודת משטרה 24/7


 

המרכז הרפואי לגליל בנהריה התקיימה היום (חמישי 19/5/22) עצרת מחאה בעקבות אירוע האלימות בביה”ח הדסה. במהלך היום התקיימה שביתה של הצוות הרפואי, שנקבעה ע”י ההסתדרות הרפואית בישראל.

השביתה החלה זמן קצר לאחר האירוע החמור במרכז הרפואי, במסגרתו עשרות בני משפחה מאבו סנאן ניסו לפרוץ בכוח לחדר ההלם, לאחר שהתבשרו על מות יקירם – ובו גם נפגעו שלושה מאבטחים באורח קל ונזקקו לקבלת טיפול רפואי.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2022-05-19-at-16.46.47-scaled די לאלימות בבית החולים
פרופ’ ברהום (במרכז) עם אשר שמואלי ועופרה אלקיים-כהן

 

בעצרת, בהשתתפות עשרות עובדות ועובדים, נישאו דברים ע”י מנהל המרכז הרפואי פרופ’ מסעד ברהום, מנהל ההסתדרות במרחב גליל מערבי אשר שמואלי, יו”ר נעמת במרחב עפרה אלקיים-כהן, יו”ר ועד עובדי מינהל ומשק בביה”ח חגית חתן, ומ”מ יו”ר ועד אחים ואחיות פארס עלי.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2022-05-19-at-16.46.47-1-scaled די לאלימות בבית החולים

 



 

פרופ’ ברהום: “אמש היינו עדים למקרה חמור ביותר, שבנס לא הסתיים בצורה קשה יותר. לצערי, זו המציאות הכמעט שבועית אצלנו. זה מה שקורה כאשר אלימות קשה ולא מרוסנת פוגשת רפיסות אכיפתית, הן משטרתית והן של מערכת המשפט, שרק מזמינה את האירוע הבא.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2022-05-19-at-16.46.46-scaled די לאלימות בבית החולים
פרופ’ ברהום: לאייש נקודת משטרה בבתי החולים 24/7

 

“אני קורא לאייש נקודת משטרה 24/7 בשטח המרכז הרפואי, מכיוון שנקודת המשטרה שיש לנו מאוישת חלקית ואין באפשרותה להתמודד עם פרצי אלימות כאלו. בנוסף, לא ייתכן שבתי המשפט ייתנו עונשים כה מגוחכים לתוקפים אלימים. לא ייתכן שאדם שתקף באגרופים את מנהל חדר המיון שלנו, יקבל ארבעה חודשי מאסר על תנאי. לא ייתכן שאדם שתקף מאבטחים שלנו בצורה קשה, יקבל קנס של 1,000 שקל והרחקה מביה”ח. ולא רק שהעונשים מגוחכים, אלא גם טחנות הצדק טוחנות לאט, ואותם תוקפים מקבלים את עונשיהם כעבור שנתיים ושלוש שנים”.

 

צילומים: רוני אלברט

 




השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן