גנץ בגליל המערבי


יו”ר כחול לבן בסיור בקו העימות בצפון: לחזק את הישובים ולטפל במיגון ובהטבות המס.

 

 

כפרניק DSC_4873-scaled גנץ בגליל המערבי
בני גנץ עם אייל שמואלי ומשה דוידוביץ בגבול לבנון

 

 

יו”ר כחול לבן, רא”ל (מיל’) ח”כ בני גנץ, סייר היום בגליל המערבי ונפגש עם 11 ראשי רשויות מפורום יישובי קו העימות, בהנהגתו של משה דוידוביץ, יו”ר הפורום וראש המועצה האזורית מטה אשר. לגנץ התלוו חברי הכנסת: אבי ניסנקורן, אורנה ברביבאי ורד’יר מריח.

 

“יש צורך חשוב לחזק את יישובי קו העימות שנמצאים פה ולטפל בסוגיית המיגון” אמר גנץ. “זו אחת הסיבות שאנחנו מנסים להתרכז בהקמת ממשלה בכדי שנוכל לעסוק בענייני המדינה ולא בענייני ראש המדינה או ראש הממשלה. אנחנו מחפשים כל דרך להגיע לממשלת אחדות, אני באופן אישי עוסק בזה”.  עוד הוסיף כי כחול לבן, הסיעה הגדולה, צריכה להוביל את הממשלה, מה עוד שנתניהו ניצב בפני אתגר משפטי כבד.

“לראשונה במדינת ישראל ראש ממשלה מואשם בשוחד, מרמה והפרת אמונים על מעשים שעשה כראש ממשלה מכהן. אי אפשר להתעלם מכך”.

אייל שמואלי, ראש מ.מ. מקומית כפר ורדים מסר כי גנץ ואנשי מפלגתו התייחסו גם לעניין הטבות המס בכפר ורדים, הנמצאות עדיין בסטטוס מתנדנד של “הוראת שעה” שתפוג בקרוב. אנשי כחול לבן הביעו תמיכתם בהטבות והבטיחו לפעול בכנסת ברוח זו.

משה דוידוביץ, ראש המועצה האזורית מטה אשר ויו”ר פורום קו העימות התייחס לדברים שהציגו ראשי הרשויות לגנץ במהלך ביקורו: “בישובי קו העימות חיים כ-250 אלף תושבים, לשליש מהם אין מיגון ראוי. אין צורך להרחיב על הסכנה העומדת בפנינו בגבול הצפון. התושבים הגרים כאן מסוגלים להתמודד, הם למודי ניסיון ועומדים איתנים, אך מדינת ישראל חייבת לאפשר להם להגן על עצמם.

הצפון הוא לא הבעיה של מדינת ישראל. הוא הפתרון שלה, חייבים להשקיע פה, בתשתיות, בבריאות, בתחבורה ובחינוך. אני קורא למנהיגנו לפעול להקמת הממשלה בדחיפות, בטחון תושבינו לא יכול להמשיך ולחכות.”

 

כפרניק 66674589-scaled גנץ בגליל המערבי
אנשי כחול לבן בביקור בגליל המערבי ובמפגש עם פורום קו העימות

 

בהתייחסו לנושא הביטחוני, אמר גנץ כי גם בימים אלו ממשיכים להעביר כסף במזוודות לחמאס. לדבריו, חייבים לחזק את ההרתעה בדרום ובצפון ולזכור כי ישראל היא המדינה החזקה באזור”.

 

צילום: RITVO PHOTOGRAPHY

 

 


השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן