ג’ונסון אנד ג’ונסון בגליל


מרכז הדרכה ופיתוח בינלאומי לניתוחי פנים במרכז הרפואי לגליל בנהריה

 

כפרניק 5552314-scaled ג'ונסון אנד ג'ונסון בגליל
פרופסור סאמר סרוג׳י עם איברים מודפסים במדפסת תלת מימד צילום: אנצ׳ו גוש-ג׳יני

 

המרכז לניתוחי פנים, לסתות ורפואת הפה שבמרכז הרפואי לגליל בנהריה הוכר ע”י תאגיד הענק העולמי “ג’ונסון אנד ג’ונסון” כ”מרכז הדרכה ופיתוח עולמי” של התאגיד בתחום בו הוא עוסק. זהו המרכז החמישי בלבד באירופה (ישראל בעניין זה מסונפת לאירופה) שנבחר למרכז הדרכה ופיתוח בתחום זה – בנוסף למרכזים דומים בפריס, באזל, אולם ודיסלדורף. ההסכם הרשמי בין הצדדים ייחתם במהלך  2020.

מהמרכז הרפואי לגליל נמסר, כי משמעות הדבר שהמרכז לניתוחי פנים, לסתות ורפואת הפה, בניהולו של פרופ’ סאמר סרוג’י, יהפוך למרכז הדרכה עולמי, אליו יגיעו רופאים מכל רחבי אירופה, להשתלמויות שונות, במימונו ובחסותו של תאגיד “ג’ונסון אנד ג’ונסון”. במרכז מיכשור טכנולוגי מתקדם ביותר ולצוות ניסיון רב בעריכת ניתוחים ייחודיים, בין השאר לאחר הטיפול בפצועים רבים שהגיעו ממלחמת האזרחים בסוריה, חלקם במצב קשה ביותר.

הרופאים שיגיעו להשתלמויות ישתתפו, בין השאר, בתכנון ניתוחים באמצעות מדפסת תלת מימד ובעריכת ניתוחי הדמיה במחשב.

לקראת ההחלטה להפוך את המרכז למוקד הדרכה ופיתוח עולמי, הגיע לביקור אחראי תחום פה ולסת ב”ג’ונסון אנד ג’ונסון”, קרל זדרפלד, שנפגש עם פרופ’ סרוג’י, אשר ערך לו סיור מקיף במקום.

פרופ’ סרוג’י: “זהו כבוד גדול עבור המרכז שבראשו אני עומד בפרט והמרכז הרפואי בכלל, להפוך למרכז ההדרכה החמישי באירופה של ‘ג’ונסון אנד ג’ונסון’. אין לי ספק שדבר זה ימנף את המרכז הרפואי לגליל בצורה בלתי רגילה ויחשוף אותו בפני אנשים ברחבי העולם שלא שמעו עליו בעבר”.

מנהל המרכז הרפואי, ד”ר מסעד ברהום, בירך את פרופ’ סרוג’י, תוך שהדגיש, כי מדובר בהוכחה נוספת לכך שהמרכז הרפואי לגליל הפך אבן שואבת לרופאים וחוקרים לא רק מהארץ, אלא מהעולם כולו.

 


השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן