בקרוב: מסלול מציל חיים בכביש 89


משרד התחבורה: ביולי 2019 ייפתח מסלול לאמבולנסים ורכבי חירום לנסיעה מהירה לבית חולים נהריה

 

 

כפרניק WhatsApp-Image-2019-06-19-at-11.45.22 בקרוב: מסלול מציל חיים בכביש 89
כביש 89 מכברי לבן עמי. צילום דוברות משרד התחבורה

 

המסלול החדש שייפתח בחודש הבא על כביש 89 מצומת כברי ועד צומת בן עמי, יאפשר לאמבולנסים ולרכבי החירום לעקוף את עומסי התנועה הקיימים ולהגיע במהירות למרכז הרפואי לגליל בנהריה. בתכנית: השלמת שדרוגו של הכביש והפיכתו לכביש דו-מסלולי בעל שני נתיבי נסיעה לכל כיוון וזאת בעלות של כ-130 מיליון ש”ח.

הדרך החדשה למרכז הרפואי נסללה על השול הצפוני של הכביש, שהורחב מצומת כברי ועד מושב בן עמי, באמצעות חברת יפה נוף. הפרויקט כלל בין השאר את הרחבת השול וריבודו מחדש, החלפה של תשתיות והקמת מעקות בטיחות לכל אורך הכביש.

כביש 89 ידוע כאחד הכבישים העמוסים והמסוכנים בגליל המערבי. נהגי אמבולנסים ורכבי חירום נאלצו לעיתים קרובות להתמודד עם עומסי תנועה וחסימות דחופות של הציר, שיצרו קושי בהעברה של חולים ופצועים לבית החולים. בשל כך, הורה משרד התחבורה לחברת יפה נוף, לקדם מידית את סלילת המסלול המיוחד.

ממשרד התחבורה נמסר עוד, כי באמצעות חברת נתיבי ישראל, נמצא בעיצומם של העבודות  לסלילת כביש חדש (859), שיחבר את כביש 4 לכביש 70, בין בית העמק לרגבה, ויהווה שער כניסה חדש לדרום נהריה, וכן ציר תנועה מרכזי מהגליל לכיוון עכו, הקריות, חיפה וכו’.

 

כפרניק 891 בקרוב: מסלול מציל חיים בכביש 89
צילום אמיר ירחי

 

 

אמיר ירחי: כביש 89 מסוכן!

 


השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן