בהצלחה לגדעון צימרמן וסלעית אדוארדס

מנכ"ל חדש לעמותת הידידים במרכז הרפואי לגליל: צימרמן במקום ירחי * מנהלת חדשה לשירות הסוציאלי: אדוארדס מחליפה את סולומון


 

מינויים חדשים במרכז הרפואי לגליל בנהריה

 

בימים אלו התמנה גדעון (גידי) צימרמן למנכ”ל עמותת הידידים של המרכז הרפואי לגליל.

צימרמן, נשוי + 2 וסב ל-3, מתגורר במושב לימן ושימש במשרות בכירות במגזר הציבורי ובמגזר הפרטי-עסקי, בין היתר כמנכ”ל עיריית נהריה, מנכ”ל החברה הכלכלית לפיתוח נהריה, ראש מינהל הפיתוח במכללה האקדמית גליל מערבי ונציג ציבור מעסיקים בבית הדין הארצי לעבודה בירושלים.

 

כפרניק 6656777870000000-scaled בהצלחה לגדעון צימרמן וסלעית אדוארדס
גידי צימרמן צילום: רוני אלברט

 

צימרמן בעל תואר שני בפקולטה להנדסת תעשייה וניהול מהטכניון, ותואר ראשון בכלכלה ויחסים בינלאומיים מהאוניברסיטה העברית בירושלים.

צימרמן: “ההחלטה לקבל על עצמי את התפקיד באה ממקום של הזדהות מוחלטת עם פעילות העמותה ומטרותיה. בכוונתי לתרום מניסיוני, כישוריי וקשריי, כדי לצמצם את הפערים הבלתי נסבלים בין אזור הגליל המערבי ומרכז הארץ, הבאים לידי ביטוי בפרמטרים שונים, כמו מספר מיטות אשפוז ל-1,000 נפש, תוחלת חיים וזמינות שירותים רפואיים מתקדמים. לפיכך, יש בכוונתי להפוך כל אבן ולתור אחר כל מקור בו ניתן יהיה לגייס כספים שיופנו להשקעה בפיתוח השירותים המוענקים ע”י המרכז הרפואי”.

מנהל המרכז הרפואי, פרופ’ מסעד ברהום, בירך את צימרמן על כניסתו לתפקיד ואיחל לו הצלחה. כמו כן הודה למנכ”ל העמותה היוצא, אמיר ירחי, על עבודתו המקצועית והמסורה.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2022-06-13-at-11.47.51-scaled בהצלחה לגדעון צימרמן וסלעית אדוארדס
אמיר ירחי צילום: תומס סולינסקי

 

עמותת הידידים מסייעת בידי המרכז הרפואי בקידום שירותי הרפואה עבור תושבי הגליל. התרומות המגויסות ע”י העמותה מיועדות לבנייה, לרכישת ציוד ולמימון ספרות מקצועית והשתלמויות של הצוותים הרפואיים. כמו כן פועלת העמותה לטיפוח סביבה מעודדת החלמה ולחיזוק הקשר עם הקהילה. כיו”ר העמותה משמש מיכאל אילוז והנשיאה היא רעיה שטראוס-בן דרור.

 



 

**

סלעית אדוארדס החלה את תפקידה כמנהלת השירות הסוציאלי של המרכז הרפואי לגליל, לאחר שנבחרה במכרז. היא החליפה את חנה סולומון, שפרשה לגמלאות לאחר ששימשה בתפקיד המנהלת ב-11 השנים האחרונות.

 

כפרניק 66657990-scaled בהצלחה לגדעון צימרמן וסלעית אדוארדס
סלעית אדוארדס צילום: רוני אלברט

 

אדוארדס, בת 54 מקיבוץ כברי, אם ל-3 ובעלת תואר שני בעבודה סוציאלית עם התמחות בטראומה, עובדת במרכז הרפואי מזה 25 שנה. בשבע השנים האחרונות שימשה סגנית מנהלת השירות הסוציאלי, וכמו כן היא משמשת יועצת מנהל המרכז הרפואי לקידום מעמד האשה וממונה על תחום הטרדות מיניות.

במהלך השנים שימשה עובדת סוציאלית במחלקות רבות בביה”ח – ממחלקת הפגייה, דרך המחלקות הכירורגיות, הפנימיות והמחלקה האונקולוגית, ועד ליחידה לטיפול נמרץ כללי.

אדוארדס: “בכוונתי לקדם, בשיתוף ההנהלה, המשך מתן שירות מקצועי, אמפטי ותומך לכלל המטופלים ומשפחותיהם, אשר תקופת האישפוז מאלצת אותם להתמודד עם מציאות חדשה ומורכבת. בכוונתי גם להרחיב ולגוון את המענים הטיפוליים והמקצועיים הניתנים במהלך האישפוז ועד השיחרור, תוך חיזוק וקידום הרצף הטיפולי. חשוב לי גם להביא להעצמה וחיזוק צוות העובדים הסוציאליים לעשייה חדשנית, תוך פיתוח מחקרים ופרויקטים, בשיתוף עם האקדמיה, כאשר כל אלו יובילו לשיפור הטיפול ולמתן מענים ותמיכה לרווחת העובדים והמטופלים”.

מנהל המרכז הרפואי, פרופ’ מסעד ברהום, הודה למנהלת היוצאת, חנה סולומון, ואיחל הצלחה לסלעית בתפקידה החדש.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2022-06-13-at-11.46.46-scaled בהצלחה לגדעון צימרמן וסלעית אדוארדס
חנה סולומון צילום: אלי כהן

 

השירות הסוציאלי כולל 34 עובדות סוציאליות המסייעות לחולה ולמשפחתו בהתמודדות עם השלכות המחלה, בפתרון בעיות, בחיזוק מערכות התמיכה ובמיצוי זכויותיהם הסוציאליות. כמו כן, הן מעניקות טיפול קבוצתי והדרכת הורים, מתן הערכות פסיכו-סוציאליות ומתן ייעוץ לוועדות אתיקה, מניעת אלימות והפסקת היריון.

 

 




השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן