אתמול (שישי 17/10/25) נערכה בכפר ורדים התכנסות קהילתית מרגשת ליד קיר החטופים:
(ראו בהמשך גם לו”ז פעילות בשבת 18/10/25)
אפרת פלדמן שרה, בליווי של גיתי ידלין ויוסי אוחיון.
גלי גושן (כפר ורדים, גיסתו של יוסי שרעבי ז”ל) ולאה הובר (מעלות) נשאו דברים.
נערך “טקס” הסרת התמונות של 29 החטופים (20 חיים ו-9 חללים) שהוחזרו.
(עדכון: הלילה הוחזרה גופתו של החטוף אליהו “צ’רצ’יל” מרגלית ז”ל).
הוקראו שמות 19 החללים שעדיין נמצאים בעזה.
שרונה שלו-מאייר הנחתה את האירוע.
נשאו תפילות ושרו את “התקווה”.
צילום סרטונים: בן עמי מוסק
אלו הדברים שפרסמה אפרת פלדמן בפיסבוק:
צהרי שישי.
עוד שישי של התכנסות, של קהילה יפה שמגיעה לתמוך, להיות שותפה לסיפור. כבר שנתיים.
והפעם הסיפור אחר. הפעם כולם מרשים לעצמם לחייך, להבריק מבטים נרגשים מהסיבות הנכונות.
יוסי אוחיון וגיתי ידלין המוכשרים נענו מעכשיו לעכשיו לנגן איתי, מבינים את הרגע ואת הצורך ללוות אותו בצלילים של משמעות.
גלי גושן Gali Herman Goshen סיפרה על יוסי שרעבי, גיסה האהוב והמיוחד שחזר לקבורה, והקהל הנפלא ליווה את הורדת תמונות השבים מקיר החטופים באהבה וברגישות.


עוד רבות ידובר בחבורה המיוחדת שהיתה לי הזכות להכיר מקרוב בתקופה הזו, ובראשם שרונה שלו מאייר האחת והיחידה.
ברור לכולנו שהסיפור לא נגמר, ש-19 חללים חייבים לחזור ולאפשר למשפחות שלהם קצת שקט לבנייה מחדש.
אנחנו ממשיכים עד אשר.
שבת שלום💛
ריכוז מעוזי עשייה – שבת 18.10.2025
גליל מערבי ומשגב
🇮🇱🏴 צומת חורפיש-אלקוש – (17:30) באופן חד פעמי, אין הפגנה
🇮🇱🏴 כיכר בית העמק – 17:00
🇮🇱🏴 צומת כברי – 17:00
🇮🇱🏴 צומת נהריה – 18:00 לא הפגנה – היאחזות והבדלה
🇮🇱🏴 צומת לוחמי הגטאות – (17:30) באופן חד פעמי, אין הפגנה
🇮🇱🏴 צומת כרמיאל מרכז – 19:00



תגובה אחת
השארת תגובה



















אללה אכבר בקרוב יעלם.
אחד שיודע.