מאת: אבי פפיס
אחרי שפתחה את העונה במחזור הראשון בהפסד, החניכים של המאמן ליאור טל הצליחו לחזור לליגה ובענק:
ביום שישי אירחה מעלות למשחק את הפועל חורפיש. המשחק הסתיים בנוק אאוט לזכות מעלות בניצחון 7:0.

את השערים לזכות מעלות במשחק כבשו: שלומי אלבז שלושער, כהן מור, אדרי איתן, שמי אדרי והדנה אוראל.
ראוי לציין שם ראש עיריית מעלות, מוטי בן דוד, בא לצפות בשחקנים, ונראה מרוצה ושמח מאוד מהניצחון והיכולת של השחקנים על כר הדשא.
ביום שישי הקרוב 3.10 תצא מעלות למשחק חוץ מול הפועל פקיעין.
השארת תגובה




















