סקציה מעלות מציגה: 7 בום

בשישי האחרון השיגה קבוצת סקציה מעלות את ניצחון הבכורה לעונת 25-26


 

מאת: אבי פפיס

 

אחרי שפתחה את העונה במחזור הראשון בהפסד, החניכים של המאמן ליאור טל הצליחו לחזור לליגה ובענק:

ביום שישי אירחה מעלות למשחק את הפועל חורפיש. המשחק הסתיים בנוק אאוט לזכות מעלות בניצחון 7:0.

 

כפרניק b35825dc-2ecf-49d1-8e48-a607462b955e-scaled סקציה מעלות מציגה: 7 בום
מאמן מעלות ליאור טל. צילום באדיבות הקבוצה

 

את השערים לזכות מעלות במשחק כבשו: שלומי אלבז שלושער, כהן מור, אדרי איתן, שמי אדרי והדנה אוראל.

ראוי לציין שם ראש עיריית מעלות, מוטי בן דוד, בא לצפות בשחקנים, ונראה מרוצה ושמח מאוד מהניצחון והיכולת של השחקנים על כר הדשא.

ביום שישי הקרוב 3.10 תצא מעלות למשחק חוץ מול הפועל פקיעין.

 


השארת תגובה

[bws_google_captcha]
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן