הישגים למרכז הרפואי לגליל

פרופ' ברהום – עמית פול האריס של רוטרי * ד"ר מוחמד מנסור – מתמחה מצטיין * עידו כהן – אות הנשיא למתנדב


 

 

בטקס שהתקיים בשבוע שעבר בקריה הרפואית רמב”ם, קיבל מנהל המרכז הרפואי לגליל, פרופ’ מסעד ברהום, את עיטור “עמית פול האריס” לשנת 2021. העיטור מוענק על-ידי רוטרי העולמי לאישים מובילים בתחומם, אשר פרצו דרך, תרמו ופעלו למען החברה בישראל. הטקס התקיים ביוזמת מועדון רוטרי הוד הכרמל ובשיתוף רוטרי ישראל.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2021-06-09-at-08.59.39-scaled הישגים למרכז הרפואי לגליל
פרופ’ ברהום מקבל עיטור עמית פול האריס. צילום משה מעוז

 

בנימוקי הבחירה, צוין כי פרופ’ ברהום שם לו לחזון להפוך את ביה”ח שבנהריה למרכז רפואי אקדמי כירורגי, המספק שירותים רפואיים לכלל הצפון, תוך מתן דגש על מקצועיות, איכות, זמינות ונגישות.

כן צוין, כי פרופ’ ברהום דוגל בחדשנות ובהרחבת מתן השירותים, תוך הנגשתם עבור אוכלוסייה מכלל הדתות והמגזרים.

בנימוקי הבחירה נאמר עוד, כי בשנה האחרונה אושפזו במרכז הרפואי 1,600 חולי קורונה, ופרופ’ ברהום היה אחד הקולות הבולטים שקראו להטלת סגר “במתכונת יום כיפור” ולהתחסנות האוכלוסייה הערבית נגד הנגיף.

בדברים שנשא פרופ’ ברהום, הוא הודה להוריו, לאשתו ולשלוש בנותיו והדגיש: “אני עומד כאן בשמם של 3,000 עובדי המרכז הרפואי לגליל”.

בסיום הקריא את השיר “להזיע” של הכותב והפזמונאי נעם חורב, אותו הקדיש לעובדיו, ואמר: “אני מודה לאנשי המרכז הרפואי שלי על שהעיזו, על שהזיעו ועל שבזכותם פרצנו סדקים של אור בחושך הגדול”.

 

**

 

 



 

ד”ר מוחמד מנסור, רופא מתמחה במחלקת כירורגיה א’, קיבל את תעודת המתמחה המצטיין ע”ש פרופ’ רישרד נקש לשנת 2021, מטעם איגוד הכירורגים בישראל. זהו פרס ארצי יוקרתי, אותו קיבל בכנס הדו-שנתי של האיגוד, לאחר שעמד בקריטריונים רבים ונוקשים.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2021-06-14-at-10.34.15-scaled הישגים למרכז הרפואי לגליל
פרופ’ ברהום וד”ר קקיאשווילי עם ד”ר מנסור והתעודה צילום: רוני אלברט

 

בין הקריטריונים בהם עמד: הצגה בכנסים בינלאומיים; השתתפות בהדרכות, קורסים והכשרות בארץ ובחו”ל; ציונים במבחני התמחות; ביצוע מחקרים קליניים ופירסום בכתבי עת מובילים; פעילות אקדמית במחלקה; יחס למטופלים, לבני המשפחה ולצוות העובדים, ועוד.

ד”ר מנסור סיים בהצטיינות את שלב א’ בהתמחות בכירורגיה כללית, ובימים אלו הוא נמצא בשלב השני של ההתמחות. בעבר השלים השתלמות עמיתים (Fellowship) של מחקר קליני במרכז הרפואי האוניברסיטאי סנט מייקל שבטורונטו, קנדה.

 



 

**

 

בטקס חגיגי, שהתקיים היום (שני) במרכז מורשת בגין בירושלים, זכה עידו כהן, מתנדב בשירות הלאומי-אזרחי, באות נשיא המדינה למתנדב.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2021-06-14-at-16.18.14-scaled הישגים למרכז הרפואי לגליל
עידו כהן עם מנהלת מרפאות החוץ, אילנית אלבז צילום המרכז הרפואי לגליל

 

עידו, בן 22 מקיבוץ גשר הזיו בגליל המערבי, בעל צרכים מיוחדים, משמש זו השנה השנייה ככוח עזר במרפאות החוץ, בניהולה של אילנית אלבז. בעקבות הצטיינותו הוא קודם לניהול ארכיון המרפאות.

בנימוקי הוועדה צוין, כי עידו מצטיין במוסר עבודה גבוה, לא חושש מאתגרים, עבר תהליך משמעותי בתקופת שירותו, שואף ללמוד כל העת ומבצע את משימותיו על הצד הטוב ביותר.

למרות שהקושי שלו כאדם עם צרכים מיוחדים, המתבטא בעיקר ביצירת קשרים, הצליח עידו ליצור קשרים קרובים ומשמעותיים בעבודתו. בסיכום נימוקי הוועדה צוין, כי עידו הוא דמות המשמשת השראה בחברה הישראלית.

את עידו ליוו בטקס בני משפחתו ומנהלת מרפאות חוץ, אילנית אלבז.

 




השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן