ד”ר ברהום: למלא אחר ההנחיות * פרחים לצוות


ד”ר מסעד ברהום, מנהל המרכז הרפואי לגליל בנהריה: לשמור על ההוראות, הערכות גבוהה ותודה לסגל * חקלאים מאבן מנחם תרמו אדמוניות החורש * מענה לילדי העובדים

 

 

כפרניק 77890121 ד"ר ברהום: למלא אחר ההנחיות * פרחים לצוות
ד”ר מסעד ברהום: המרכז הרפואי במוכנות גבוהה

 

מכתבו של  ד”ר מסעד ברהום, מנהל המרכז הרפואי לגליל בנהריה לתושבי הגליל המערבי

 

תושבי הגליל היקרים,

בימים אלו אנו נמצאים בעיצומה של תקופה מאתגרת ומלאת אי ודאות, המחייבת אותנו לעשייה מיוחדת.

כחברה חפצת חיים, אני מבקש מתושבי הגליל לכבד את ההנחיות המצוינות שניתנות ע”י הגורמים המוסמכים ולוודא כי אין התקהלויות, אין יציאה מיותרת מן הבית וכן להימנע ככל הניתן מלבקר אנשים מבוגרים. זה הדבר היחיד שאני מבקש מכם.

הצוות הרפואי והמינהלי של בית החולים נערך כבר מזה שבועות לאתגרים המורכבים שעוד צפויים לנו, ואני יכול לבשר לכם, כי מחלקת המאושפזים עבור חולי הקורונה שפתחנו בשבוע שעבר, הינה אחת מהמחלקות המתקדמות ביותר שקיימת בישראל. היא מצוידת במילה האחרונה של המיכשור הרפואי המתקדם ומאוישת ע”י טובי הצוותים הרפואיים, שערוכים ומתורגלים לטפל תחת מגבלות המיגון הנדרשות.

עשינו גם לא מעט שינויים בחדר המיון שלנו על מנת לאפשר לכולם סביבה בטוחה, כך שלא תהיה סביבה משותפת לחשודים במחלת הקורונה ולאלו שהגיעו מטעמים אחרים.

בנוסף, אנו כבר מפעילים מעבדה משוכללת מזה מספר ימים, אשר מסייעת למדינת ישראל במאמץ להגדלת היקף הבדיקות היומיות, ואני בטוח כי טרם נאמרה המילה האחרונה בעניין זה.

בימים אלו אנו פועלים לבנייתה של מחלקה מבודדת נוספת אשר תיתן מענה נוסף במידה ויידרש.

אני רוצה להודות לסגל בית החולים על הירתמותו ומאמציו המרגשים. ברגעים כאלו זו גאווה גדולה להיות שייך לכאן. אני גאה בכם.

ד”ר מסעד ברהום,

מנהל המרכז הרפואי לגליל

**

 

 

כפרניק WhatsApp-Image-2020-03-22-at-13.29.25-scaled ד"ר ברהום: למלא אחר ההנחיות * פרחים לצוות

 

מחווה מרגשת

צבי ודני ממן, שני אחים ממושב אבן מנחם במעלה יוסף, תרמו בשישי האחרון 2,500 פרחי אדמונית החורש, עבור הצוותים הרפואיים, הסיעודיים, עובדי מינהל ומשק ועובדי מקצועות הבריאות (פרא-רפואי) במרכז הרפואי בנהריה. הפרחים חולקו, בין השאר, בין עובדי חדר המיון (כולל חדר המיון הנשימתי החדש), עובדי חדרי הניתוח ועובדי המחלקה הייעודית שהוקמה עבור חולי הקורונה.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2020-03-22-at-13.29.26-1-scaled ד"ר ברהום: למלא אחר ההנחיות * פרחים לצוות

 

מנהל המרכז הרפואי, ד”ר מסעד ברהום, הודה בחום לאחים ממן ואמר: “זו מחווה נפלאה, ששימחה מאוד את ליבם של העובדים. מדובר בצוותים מסורים בצורה בלתי רגילה, שעובדים מסביב לשעון ועושים עבודת קודש”.

צבי ממן: “כמי שמתגורר בסמוך לגבול, חשוב לנו תמיד לתרום מזון וציוד לחיילים השומרים עלינו. הפעם, בימים כה קשים שכולנו עוברים, הרגשנו שמי שנמצא בחזית ושומר עלינו, תושבי הגליל והסביבה, הם עובדי בית החולים, וזה המעט שאנו יכולים לעשות עבורם”.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2020-03-22-at-13.29.26-scaled ד"ר ברהום: למלא אחר ההנחיות * פרחים לצוות

 

צילומים: אלי כהן זיקוקין

**

 

במיזם מורכב ומהיר, שנערך בהתאם להנחיות משרד הבריאות, ובשיתוף פעולה הדוק עם ראש עיריית נהריה, רונן מרלי, ומנהל מחוז חיפה וגליל מערבי של שירותי בריאות כללית, רונן נודלמן, הוקם בביה”ס רעות ע”ש גולדה מאיר בנהריה, שירות המעניק מענה חינוכי לילדי העובדים.

השירות ניתן לכ-80 ילדים מקרב העובדים ומהווה צעד משמעותי בהקלה על העומס הרב המוטל בימים אלו על עובדי מערכת הבריאות.
עם פתיחת המענה החינוכי לילדי העובדים, הגיעו לבקר במקום מנהלת משאבי אנוש, גלית טמיר, שהובילה את הפרויקט מטעם המרכז הרפואי, ראש עיריית נהריה, רונן מרלי, ונציגי שירותי בריאות כללית: מנהל המחוז, רונן נודלמן, ומנהל המשק המחוזי, דוד חורש.
המבנה ניתן ע”י עיריית נהריה, תוך ליווי צמוד של ראש מינהל חינוך וקהילה בעירייה, אילן וקנין, ומנהל יחידת הנוער, אביב זמיר. הציוד נתרם ע”י עמותת הידידים של המרכז הרפואי.
ארבע עובדות המרכז הרפואי, בת שבע עובד, דפנה צפריר, אורנה בן שלוש ומירב זגה, נמצאות עם הילדים בכל שעות הפעילות ואחראיות על המענה הנדרש בכלל התחומים.
השירות פועל על בסיס צוות מדריכים, הכולל בני נוער מתנועות תרבות נהריה והשומר הצעיר.
הילדים נמצאים במקום בין השעות 07:30 ועד 15:30 ובין השאר מקבלים ארוחת צהריים.
מנהל המרכז הרפואי, ד”ר מסעד ברהום: “מדובר במתן מענה חשוב לילדי העובדים, מכיוון שזה מאפשר למרכז הרפואי לשמור על רציפות תיפקודית, שחשובה ביותר בעת הזו. אני מבקש להודות לראש עיריית נהריה, רונן מרלי, על הפגנת מנהיגות ושותפות, המהוות המשך ישיר לידידות ולערבות ההדדית בין הצדדים, המתקיימות בימי השגרה, ולמנהל המחוז בכללית, רונן נודלמן, על תרומתו וסיועו הרב למימוש הפרויקט”.
כמו כן הודה ד”ר ברהום למנהלת משאבי אנוש, גלית טמיר, שחרף קשיים לא פשוטים ועומס עבודה חריג, הרימה את הפרויקט בדייקנות ובאופן המכבד את העובדים וילדיהם.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2020-03-22-at-16.33.33-scaled ד"ר ברהום: למלא אחר ההנחיות * פרחים לצוות
מימין: אילן וקנין, גלית טמיר, רונן נודלמן ורונן מרלי. צילום: אלי כהן

 

 


השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן