אלימות במעלות ובמעיליא


כתבי אישום נגד גברים שתקפו את בנות זוגם

 

גבר בן 54 ממעלות נעצר על-ידי המשטרה בעקבות תלונה על אלימות. לאחר חקירה הוגש נגדו כתב אישום בגין עבירות של תקיפה הגורמת חבלה של ממש, איומים ותקיפה סתם (ע”פ המשטרה) ובית המשפט עצר אותו עד תום ההליכים.

החקירה החלה לפני כשבוע (25/7) עם קבלת ההודעה במוקד 100 מאישה שטענה כי הגרוש שלה איים עלייה, כי יהרוג אותה לאחר שסירבה להביא לו בירה.

במסגרת החקירה נמצא כי עוד קודם לכך, פונה הגבר באמבולנס מגן משחקים בעיר לביתו מאחר ונמצא שוכב ולא מגיב בגינה ציבורית. משהגיע הנאשם לביתו וכוחות ההצלה עזבו את הבית, אמר הנאשם למתלוננת (גרושתו מזה 26 שנים, אך חיים יחד), כי עשה עצמו שיכור על מנת שייקחו אותו לביתו. לאחר מכן ביקש מהאישה שתביא לו בירה. זו סרבה ואמרה לו ללכת לישון, אך הנאשם התרגז ואיים עלייה “תלכי מהבית או שאני הורג אותך עכשיו” ותקף אותה בכך שאחז בידה וניסה לקחת ממנה את הטלפון הנייד.

עוד עלה מהחקירה, כי יומיים לפני כן שתה הנאשם בבית כמחצית בקבוק וויסקי ולאחר מכן איים עליה מילולית וכן באמצעות סכין.

כאמור, בתום החקירה הועבר חומר החקירה לחטיבת התביעות של משטרת ישראל, אשר הגישה בבית משפט השלום בעכו כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים – והבקשה התקבלה.

**

 

לפני כשבוע (26/7) התקבלה הודעה במוקד 100 מאישה ממעיליא שטענה כי בעלה הכה אותה ויורד לה דם מפנייה. שוטרי תחנת מעלו”ת הגיעו למקום והבחינו בכתמי דם על רצפת הבית. השוטרים גבו עדויות, אספו ממצאים ופתחו בחקירה. האישה בת ה-38 פונתה למרכז הרפואי לגליל בנהריה להמשך טיפול רפואי.

תוך זמן קצר אותר הנאשם (43) על ידי השוטרים בבית הוריו בכפר. הוא נעצר, נחקר ובית משפט נענה לבקשת המשטרה והאריך מעצרו עד להגשת כתב האישום כנגדו.

החקירה העלתה, כי הזוג נשוי כבר 18 שנים ולהם 3 ילדים. מספר ימים קודם לאירוע עזב הנאשם את הבית ועבר לגור בבית הוריו. ביום האירוע החזיר הנאשם את בנם בן ה-5 הביתה וכשעמד לצאת מהבית החל ויכוח עם אשתו, שבהמשכו חבט הנאשם בפנייה, בכתפה ובאזור החזה באגרופים וגרם לה לדימום מהאף. המותקפת הודיעה לנאשם שהיא מתקשרת למשטרה והנאשם ברח מהמקום.

בתום חקירה אינטנסיבית הועבר חומר החקירה לחטיבת התביעות של משטרת ישראל אשר הגישה כנגד הנאשם כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים בבית משפט השלום בעכו בגין עבירה של תקיפה הגורמת חבלה של ממש ובית המשפט נעתר לבקשה והורה על מעצרו עד החלטה אחרת.

 


השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן