אתמול (שישי 24/10/25) חזר אלון אהל לביתו בלבון (משגב) וזאת לאחר כשבוע וחצי מאז שוחרר משבי החמס, בו היה 737 ימים, לאחר שהופקר ונחטף ממסיבת הנובה ב-7 באוקטובר 2023.
להן תמונות מקבלת הפנים המרגשת (צילום: מעיין גלילי):
(שימו לב בהמשך ללו”ז המשך המאבק לדמותה של המדינה: # עד החטוף האחרון / למען הקמת ועדת חקירה ממלכתית והחלפת ממשלת ההפקרה והדמים)








ריכוז מעוזי עשייה – 25.10.2025
גליל מערבי ומשגב
צומת חורפיש-אלקוש – 17:00
כיכר בית העמק – 17:00
צומת כברי – 17:00
צומת נהריה – 18:00
צומת לוחמי הגטאות – 17:00
צומת כרמיאל מרכז – 19:00




תגובה אחת
השארת תגובה





















בזמן שהקירח הגבוה …. אלה האכבר צורח בקילי קולות בכל שעות היום. שאחרון יכבה את הדוד. זה רק עניין של זמן עד שהרעה תפתח מצפון.