5:4


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
מערכת כפרניק

וקנין, איילון, דיקמן, גרינפלד וניצב: הולכנו שולל.

יחיאלי: אגודת הספורט, הזנב שמקשקש בכלב.

כפרניק sivan yoram_2 5:4

איריס וקנין, יורם איילון, ציפי דיקמן, מאיר גרינפלד ויואב ניצב במכתב חריף לסיון יחיאלי: ההודעה על סיום התקשרות המועצה עם אגודת הספורט בניגוד לעמדת המליאה ועליך לחזור בך. הולכנו שולל בכך שקיבלנו מידע חלקי ומטעה.

 

סיון יחיאלי: האגודה התקשרה עם מנהלה למשך שלוש שנים וחישקה את המועצה – בבחינת הזנב מכשכש בכלב. צר לי מאוד על הזיגזוג הפוליטי התמוה של חברי המועצה, בעיקר ציפי דיקמן ומאיר גרינפלד, שרק לאחרונה תמכו במהלך. המועצה יכולה לבטל כליל את ההתקשרות עם המרכז הקהילתי, אולם לא למנוע מהמרכז הקהילתי לפעול על פי החלטות המועצה.

 

דרוש: מנהל מחלקת ספורט.

 

**

 

אל: סיון יחיאלי, ר.מ. כפר ורדים,

חברי מליאת מ.מ. כפר ורדים

 

הנדון: הודעה אישית – יחסי מועצה, מתנ"ס ואגודת הספורט

 

לאור הפרסומים האחרונים על תהליך המו"מ בין ראש המועצה ועוזריו מול "אגודת הספורט כפר ורדים", ברצוננו – חברי המועצה הח"מ  –  למסור למליאת המועצה ולציבור תושבי הכפר את עמדתנו בנושא:

 

1. לא התקבלה במליאת המועצה כל החלטה על סיום חד צדדי של הקשר בין המועצה לבין "אגודת ספורט כפר ורדים".  קשר זה יצר, מאז הקמת האגודה עד עצם היום הזה, יש מאין, פעילויות ספורט, תחרותי ולא תחרותי, מפוארות במשך כ- 20 שנה.

לכן, כאשר ראש המועצה הורה למנכ"ל המועצה להודיע בכתב לאגודת הספורט על סיום הקשר בין המועצה לאגודה, הוא פעל בניגוד לעמדת מליאת המועצה וחרג מסמכותו. אי לכך, עליו לחזור בו בכתב מנוסח הודעתו.

 

2. במהלך המו"מ, הולכנו שולל בכך שקיבלנו מידע חלקי ומטעה, ולא יכולנו להגיע להחלטה נכונה בנושא.

 

3. על כן אנו דורשים בזאת להפסיק מיידית כל פעולה הקשורה בשינוי מעמד "אגודת ספורט כפר ורדים", לרבות  "שיחות אזהרה" עם מאמנים והורים וכד'.

 

4. אנו מאחלים הצלחה למתנ"ס כפר ורדים, שעושה את צעדיו הראשונים בימים אלה ומצפים לשיתוף פעולה מלא בינו לבין אגודת הספורט הקיימת.

בברכה,

יורם איילון, מאיר גרינפלד, איריס וקנין, ציפי דיקמן ויואב ניצב.

 

 

כפרניק as7_0 5:4

 

 

**

שלום רב,

המועצה החליטה על הקמת המרכז הקהילתי והסכימה על תכנית אסטרטגית ותקנון. חברי המועצה תמכו בהחלטות ברוב גדול. בהתאם להחלטתה, יצאה המועצה אל הדרך, בחרה במנהלת למרכז הקהילתי והחלה בפעילות. הספורט נמנה כמובן על הפעילויות אשר הוצגו למועצה במסגרת התכנית האסטרטגית להקמת המרכז הקהילתי. 

במהלך השנה האחרונה התקיימו מפגשים רבים עם אגודת הספורט במטרה להעביר את פעילות הספורט של כפר ורדים למרכז הקהילתי. העברת הפעילות הינה, בין היתר, תוצאה של ביקורת נוקבת על התנהלות אגודת הספורט, על התקנון המיושן אשר מונע מחברים להצטרף, על הבעיה הארגונית הנובעת מהעובדה שהאחריות על פעילות הספורט חלה על המועצה בעוד הסמכויות נמצאות בידי האגודה, ועוד ביקורת רבה עליה ארחיב כאן.

למרבה הצער לא נשאו המגעים פרי, והאגודה אינה מעוניינת לשנות את המצב הקיים. ראוי להזכיר בעניין זה כי עוד בחודש מאי 2015 נשלח מכתב לאגודת הספורט ובו הבהרה כי המועצה מתכוונת להקים מרכז קהילתי ולאור זאת על האגודה להימנע מלקחת על עצמה התחייבויות מעבר לעונת הפעילות תשע”ו. למרות זאת בחרה האגודה להתקשר עם מנהלה ובחוסר תום לב לחתום על חוזה התקשרות למשך שלוש שנים. פעולה זו בוצעה מתוך כוונה לחשק את המועצה – בבחינת הזנב מכשכש בכלב. 

מצב זה בא אל סופו ופעילות אגודת הספורט – החוגים וכל השאר, יועברו אל הגוף אותו החליטה המועצה להקים – הוא המרכז הקהילתי. 

חשוב לדעת כי בין המועצה לאגודת הספורט הסכם המאפשר את ביטולו בהודעה מוקדמת של 60 יום. בהתאם להחלטת המועצה על הקמת המרכז הקהילתי, והעברת פעילות הספורט אליו, הודענו לאגודה על סיום ההתקשרות. הורתי שהמועצה תחדל לסבסד את פעילותה של אגודת הספורט, תחדל לנהל בעבורה את שכר המאמנים, ולהעמיד לרשותה את עליזה ביטון – מזכירת מנהל האגודה. מתקני הספורט בכפר ורדים עוברים לניהולו הבלעדי של המרכז הקהילתי. בנוסף הנחתי את המועצה לחדול לגבות כספים עבור אגודת הספורט ולנהל את חשבונותיה. כל זאת החל מסוף עונת הפעילות הנוכחית ולקראת עונת הפעילות הבאה – תשע”ז.

צר לי מאוד על הזיגזוג הפוליטי התמוה של חברי המועצה, בעיקר של חברי אופק – ציפי דיקמן ומאיר גרינפלד, שישבו אצלי בחדר רק בשבוע שעבר והביעו תמיכה במהלך. למועצה סמכויות רבות, ביכולתה לבטל כליל את ההתקשרות עם המרכז הקהילתי, אולם אין בכוחה למנוע מהמרכז הקהילתי לפעול על פי החלטות המועצה. 

בימים אלו יצא המרכז הקהילתי למכרז למנהל מחלקת ספורט אשר ירכז את הפעילות המקצועית בתחום הספורט. כיו”ר הנהלת המרכז הקהילתי אפגש בימים הקרובים עם מרכזי פעילות הספורט ועם ההורים על מנת להציג את הדברים.

לעניין ההסכם עם אגודת הספורט עליו חתם ראש המועצה רון מוסקוביץ בשנת 2007, משפטית ההסכם אינו טעון אישור המועצה ומטבע הדברים לא הובא ההסכם על ידי ראש המועצה דאז, לאישור המועצה. ראש המועצה מתוקף סמכותו חתם על ההסכם ובסמכותו של ראש המועצה לסיים את ההסכם עם אגודת הספורט.

טוב יעשו חברי המועצה החתומים על המכתב, אם יצטרפו למאמצים לקדם את פעילות המרכז הקהילתי ביישוב, במקום לנסות לחבל בהם. 

 

בברכה, סיון יחיאלי ראש המועצה המקומית כפר ורדים
ויו״ר פורום קו העימות 

 

**

 

חלופת מכתבים זו, תכנם וסגנונם, מבשרים על עימות פוליטי חריף כמו גם, לראשונה בקדנציה זו, ערעור משמעותי על משילות המועצה, וזאת לאחר שרק לפני שבועות ספורים הודיעו יורם אילון ואיריס וקנין על פרישתם מהנהלת המועצה, ולמעשה מהקואליציה שגיבש יחיאלי.

הצטרפותו של ניצב למכתב זה מציבה בעת הזו את סיעתו של יחיאלי (סיון יחיאלי, נורית שפירא, דבירה גזית ועופר כהן) במיעוט מול חמשת כותבי המכתב, ויתכן כי אנו עומדים בפני תקופה פוליטית סוערת בכפר ורדים.

 

לפי שעה ממשיכה המועצה בתהליך "ההתנתקות" מאגודת הספורט, והיום גם פורסם מכרז למנהל מחלקת ספורט ישובי.

 


0 תגובות

  1. קהילתי הגב

    ספורט ללא פוליטיקה ????

    התנהלות סיון במלוא “הדרה”

  2. אם ידעו מי אני יפתרו את אישה שלי הגב

    סיוון יחיאלי רות סוף.בוחבוט בראש עריית כפר ורדים מעלו תרשיחא
    איריס ועקנין הכבוד שעברת לבוחבוט.
    גם יורם איילון צעדיו בתבונה.
    בקרוב 5 חברים המועצה ידחו את סיוון.
    יואב ניצב תגיד שלום להגינה קהילתי.

  3. ריקי הגב

    יורם איילון, מאיר גרינפלד, איריס וקנין, ציפי דיקמן ויואב ניצב.
    נראה אתכם עקשים ועקביים בנושא לימוד מוזיקה.
    לימוד מוזיקה של 3 ילדים עובר את ה 100שח בחודש.

  4. המתוסכל הגב

    פוליטיקה…..
    שמועות:
    1) אגודה חדשה = כל הקבוצות התחרותיות מתחילות מליגה מחוזית מהתחלה (בחלק מהקבוצות זו הליכה אחורה של עד 3 ליגות !!!!).
    2) כספי הסיוע של הטוטו – תחת אגודה חדשה האם אין תשלומי מועצה עליהם ?
    3) הגבלת שכר מאמנים – תחת המתנ״ס ישנה הנחייה לתשלום שכר מאמנים שווה בכל הענפים, ז״א, ענף מסויים עם עד 15 משתתפים ללא השגים וענף ספורט אחר עם כ-110 משתתפים בעל הישגים צריכים את אותה רמת מאמנים (מה לעשות; רמה = שכר….).

    ועוד….ועוד…..

    מישהו, עדיף מבוגר ואחראי, מוכן לעשות סדר באלגן, לתת דיווח בשקיפות אמיתית ללא פוליטיקה ושמועות על חשבון ילדי ונוער כפר-ורדים. מה באמת קורה, מה השיקולים, מה כל המשמעויות וכו׳……

  5. משה הגב

    שלטון יחיד

    שלטון יחיד של סיון בסיוע 3 יס מנים שהרמת הידים בשירות סיון אוטומטית ללא להניד עפעף

  6. דוד הגב

    סוף סוף נפל האסימון מתחילים להבין את שלטון היחיד

    מי זה שמעיז למרות את פי יו”ר המועצה

  7. ביבי 2 הגב

    מילים במקום מסמכים

    אם סיון נדרש למכתב כל כך ארוך בתשובה למכתב הקצר של חמישה חברי מועצה, זה אומר דרשני. הוא כותב שהיה ככה והם אמרו ככה וסיכמו ככה ויש סתירות כאן ושם וכדומה. חבל על המלים, מוטב שיציג את הפרוטוקולים הרלוונטיים שמוכיחים את טענותיו ושיפסיק …… נראה שאין פרוטוקולים ואין סיכומים כתובים, הכול בפה. ככה אפשר להמשיך לברבר ובעיקר להאשים אחרים.

  8. רמזי הגב

    מנהגים חדשים בכפר
    רמז כזה עבה מזמן לא קיבלנו.הראשונים שעזבו את הספינה של כפר ורדים היו אירים וקנין ויורם איילון.יואב ניצב מכוון נורה אדומה אלינו.הגיע זמן לעשות שינוי בכפר.איריס מצטלמת עם הבוס החדש שלה.בהיכל התרבות במעלות אנשים מהכפר שותפים.בנייד מקבלים הודעות מראש העיר של מעלות.ברכות לחגים,דברים שקורים במעלות.ממתי אנחנו נחשבים כתושבי מעלות. האם תושבי מעלות מקבלים הודעות על פריצות וחגיגות בכפר ?אולי מתרחשים דברים מתחת לעינים שלנו ואנחנו לא יודעים. יום אחד נקום לבוקר חדש.טוב או לא טוב? נחכה ונראה.בינתיים בכפר יש מלחמות אגו.נכנס שחקן חדש למגרש. כולם רבים עם כולם.מוזיקה, ספורט.אולי יהיו עוד שייכנסו לזירת ההיתגארפות. שניים רבים והשלישי לוקח.הכבישים בכפר כבר מקומטים לגמרי.בורות שאי אפשר כבר לנסוע. מתמרנים בין הבורות. זה המצב שהגענו בכפר? עוד לא קיבלנו תשובה משני חברי המועצה.הבטיחו לתת תשובה בעוד שבוע. כבר מזמן השבוע הזה עבר.

  9. ועדה קרועה הגב

    הזדמנות פז לחברי מועצה להוכיח עצמם ולנפנף את סיוון
    יורם איריס , מאיר ציפי , יואב וניצב.
    הזדמנות פז לחברי מועצה להוכיח עצמם ולנפנף את סיוון
    תקימו ועדה קרואה (קרועה) עד להחלפת השילטון.

  10. יפה הגב

    יוקדת

    …..סיפורי סבתא היי בעיות בדואר תושבים פנו התשובה הדואר לא באחריות המועצה מתי התעורר שחושבים התגייסו לפעילות ואז יצאה בת קול מהמועצה אני טיפלתי והצלחתי חאא חאא חאא והסיפור חזר היו מחירים יקרים בסופר המועצה נתבקשו לסייע תשובה זהה שה תחום שלא בטיפול המועצה שוב תושבים התגייסו והמושקע הגיע אני הורדתי את המחיר עוד בדיחה. תשאלו את מנהל הסופר ויספר איך וכמה זה לא נכון. חאא חאא חאא מנהל מקרקעי ישראל רוצה כסף מתושבי שלב א סיון תעזור זה לא באחריות המועצה המארגן ועד פעולה של תושבים. הופעה מי התעורר ניחשתם אני אני אני חאא חאא חאא הרבה כסף הושגה בשיווק שלב גם. אני אני עושה מהפכה תוך 5 שנים אוסיף לישוב עוד 10000 תושבים כסף רב נשמח תוצאות בדיחה גלילית כמעט איו נרשמים ויזמים למה למה למה. והסבירו לנו לה בכל ישובי עוטף כפר ורדים עומדים בשורות להגדלת מגרשים ואצלנו בדיחה מעוררת גיחוך.

  11. טרבור הגב

    מעניין כמה מהתגובות האנונימיות הן של …

    🙂

  12. יגאל הגב

    ….

    במה פשעו חברי אס בניצוחו של בר צורי? בפעילות עם השנים? בכמות קבוצות בליגות? בשנה אחרי שנה בפרס שרת הספורט על מצוינות בפיתוח פרויקט ספורט עם דרך ארץ שהמיתווה אומץ ע"י רשות הספורט? הטמעת הפרויקט ברשויות נוספות? שיציגו לציבור הדוחפים לבטל את את האגודה והעברה למתנס??? שיציגו חברי המועצה כמה מתנ"סים נושאי הספורט הועבר מהם לראשות מבץהסיבה שלא ניתן להגיע להישגים בתוך המתנס.? שיציגו במועצה כמה מחברי ספורט הועברו לתוך המתנס בשנים האחרונות אפס ?

  13. לבוב חן הגב

    שאלה לבוב חן

    בוב הבנתי שאתה עו”ד איך אפשר להוריד את המועצה (שהתנהלותם) מהעץ שבשנה הבאה לא יהיה קבוצות בליגות הגבוהות של הסל?

  14. עפרוני הגב

    ספורט ללא פוליטיקה ????
    שהמועצה תציג לציבור
    זכות הציבור לדעת איך הם רואים והיחסים לאס בתשובה להצעות של תפעול הספורט בשילוב היי
    אס והמתנס.
    המועצה לא הציגה אפילו התייחסות אחת. למען הרכילות בניצוח חברי סיעת רק המועצה גיבוי מילים והמיילים על פעילות המועצה הערות שמורות מהעפרון

  15. 11 הגב

    למר גברת מס 11.חובה להגיב אנונימי ת אחרת ניטבע ב מאות אלפי שקל
    מי שפותח פה שלו רואה למחרת איום בתביעה וטביעה.
    כדאי לסתום הפי סילנו.

  16. כהן הגב

    הולכת שולל

    הבנו איך פוגעים בפעילויות פשוט מאד.
    אתם לא סימנים אין לי שליטה אצלכם אז נפרק
    ככה מנהלים ישוב מישהו שמע מה ההנחות לילדינו ברכישת מגרשים בולשיט
    די הציבור כבר לא קונה הכל. השינוי דרש ומהר ממתינים למשיכת החוטים לטובת התושבים ע”י 5 חברי מועצה שלא נותנים להם להיות שותפים

  17. אכפתניק הגב

    מגרש בזול חהההה חהההה
    נהדר פתי מאמין האם סיון מעניין אותו הצעירים?
    מאחר ומכירות שואפות ל0 סיון מוזמן לשווק לילדינו מגרשים זולים לחות הם העתיד להגדלת היובל. שיווק גרוע שעלה אלפי שקלים תקראו בעל הכפר כמה אכן קנו מגרשים בשל

השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן