בדרך היורדת אל הכפר

רינה נוימן

ביקור בכפר ורדים של כיתה א’ מבית הספר בתפן

כפרניק אשפה בפחי מיחזור בדרך היורדת אל הכפר

בבוקר סוף דצמבר שמשי ומלא רוח, יצאנו ילדי כיתה א’ של בית ספר תפן (מתוכם 4 ילדים שגרים בכפר ורדים), סימה המחנכת , צפריר המורה לטיולים והורים מלווים למסע הרפתקאות וגילויים בדרך היורדת אל כפר ורדים.
ירדנו מאחורי אזור התעשיה תפן, ראינו כרכומים פורחים לרוב, חצינו (בזהירות) את הכביש הראשי, עברנו בין המטעים שלצד הר אשכר, פגשנו חקלאי ששורף גזם של עצים והזכרנו לו שצריך להיזהר מאוד…

כפרניק אשפה בפחי מיחזור_0 בדרך היורדת אל הכפר

המשכנו לשביל נורמן שם זחלנו בין נקיקים ועצי חורש מופלאים, קיצרנו דרך צומת המפה והתגלגלנו מטה למרכז המסחרי. במרכז המסחרי, רונית מלאך מהדואר נתנה לנו להחתים את הבולים על מכתבים שרצינו לשלוח והסבירה על שליחת הדואר. בין כל האנשים ברחבה, חיפשנו את מוטי מזרחי מהמועצה. מוטי הסביר לנו על תפקידי המועצה ועל חשיבות מחזור האשפה, מוטי הכין לנו ארגזים עם פסולת יבשה, חשבנו, התלבטנו, מיינו והשלכנו כל פריט למיכל המחזור המתאים לו.

ב"עכבר הכפר" קנינו אוכל לדגים באקווריום של בית הספר וקיבלנו הסבר מיעקב וליאוניד על בעלי חיים שונים שבחנות. קפצנו לביקור קצר אצל יעל ורפי מה DVDOOR שהקרינו לנו קטע של ריקוד היפ הופ/ רצינו אותו לחקות מאוד/ אך כנראה שצריך להתאמן על זה עוד/… , קינחנו בקרמבו עסיסי מהסופר מרקט וחזרנו עייפים אך מרוצים באוטובוס לבית הספר.