חג שבועות שמח!


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
יורש

יורש, לא יודע איך כותבים קוטג' בסינית…

כפרניק  סינית 999 מוקטן מעט-002 חג שבועות שמח!

 

 

יורש, לא יודע איך כותבים קוטג' בסינית…

 

כפרניק %20%D7%A1%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%AA%20999%20%D7%9E%D7%95%D7%A7%D7%98%D7%9F%20%D7%9E%D7%A2%D7%98-001 חג שבועות שמח!

 

 

חג שבועות שמח!!!


0 תגובות

  1. אתי Reply

    יורש, תודה
    היה סיור מרתק היום אצל אביגיל ואצלך, ונהנינו בין השאר מ”פגודת הקוטג'”.
    צריך באמת ללמוד כבר סינית…

  2. אורחת פורחת Reply

    אני מחרימה את תנובה מאז המחאה החברתית
    שום מוצר של החברה לא נכנס אלי הביתה.
    כשהמטרה היא לסחוט את הצרכן עד הטיפה האחרונה כדי לרצות את המנהלים הסינים או הבריטים שהיו עד כה.
    זה חזירי ומגעיל.

השארת תגובה

[bws_google_captcha]
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן