איזה קיץ!!!


כפר ורדים , כפרניק
נגה כוכבי
שלל אירועי קיץ: גרובטרון, בית הבובות, עפיפוניאדה, דיויד ברוזה ועוד
כפרניק 7574646 איזה קיץ!!!

 

 
 
אירועי קיץ קהילתיים בכפר ורדים


 
23.07.10  שישי "גרובטרון"   
להקה שמטריפה את הקהל צעירים ומבוגרים
עם עיבודים חדשים ומקצבים מגוונים למוסיקה ישראלית ישנה וטובה
כרטיסים – מכירה מוקדמת במועצה 50 ₪ ערב המופע 65 ₪
 
 
 

27.08.10  שישי  "דיויד ברוזה"  
האחד והיחיד עם שירים מכל הזמנים ובליווי נגנים
כרטיסים במכירה מוקדמת במועצה 65 ₪ בערב המופע 80 ש"ח
 

 

                                           
06.08.10  שישי  "בית הבובות"  
הלהקה הכי מגניבה סוחפת מדליקה צעירה וסוערת
כרטיסים במכירה מוקדמת אצל הנוער 40 ₪ בערב המופע 55 ש"ח

11.09.10  שבת  "עפיפוניאדה" 
כדור פורח סדנאות ותחרויות עפיפונים    
 
 


                                          
 

 

הרקדה משפחתית ברחבת המרכז

עם המרקיד ודי ג’י ארז גור
יולי אוגוסט בכל רביעי בין 18:30-20:30
 
 

 


0 תגובות

  1. אורח/ת Reply

    סוף סוף
    סוף סוף קצת פעילות,
    אבל במקום יצירה פנימית ומקורית – הכל מיובא.

    בכפר כל כך הרבה כשרונות, אבל לנגה יותר קל לרשום צ’ק לדיויד ברוזה, מאשר להזיז ת… ולארגן משהו מקורי משלנו.
    חבל!

  2. אמן מתוסכל Reply

    בית פתוח
    מה בנוגע לבית פתוח של האמנים???

  3. בן עמי Reply

    עפיפוניאדה

    נדחתה למועד אחר?????????????????.

  4. אורח/ת Reply

    ל – 1
    איזה כשרונות נוסח דיוויד ברוזה יש בכפר ? ספר לנו שנדע..

  5. אורח/ת Reply

    פרגון
    שפע של פעלויות קיץ קלילות קצביות ומרעננות.

    כייף!

  6. אורחת מפרגנת Reply

    הפיקניק משפחות שאורגן ע”י המרכז לגיל הרך
    יוזמה נהדרת ומבורכת ודוגמא לכך שלא צריך לייבא כשרונות מחוץ לכפר (חוץ מפינת החי שהגיעה מישוב שכן).
    עמדות יצירה ותאטרון שאורגנו על ידי יוכי שנצור ופאניה גרישפן, פיתות ומתקני טיפוס מחבלים שאורגנו ע”י החבר’ה הנהדרים מהצופים, פינת פינוק עם טיפולי שיאצו מידי הזהב של אלון, ועוד…
    כל הכבוד לדורית מזרחי על היוזמה והביצוע!

  7. אורח/ת Reply

    אמאלאאא
    מאיפה נביא כסף לכל זה?

  8. אורח/ת Reply

    עוד פעם מתעלמימ מארועי מועדון הקשישימ
    איך זה שמועדון הקשישימ +++++++50——- לא מופיע בארועי הקיץ.
    או שלא מודיעים לנוגי כוכב או שהיא פשוט מתעלמת מהמ.

  9. אורח/ת Reply

    הייתי בהופעה
    היה נ פ ל א !מי שלא הגיע פשוט הפסיד.היתה חגיגה אמיתית והנוער שרקד…תענוג!
    רוצים עוד כאלו!!!

  10. אייל שמואלי Reply

    הופעה מדהימה
    היתה הופעה מדהימה , אנשים מפסידים שלא מגיעים להופעות , לשאלת מספר 6 אם יגיעו אנשים ולא הרבה מאוד , ישאר כסף מהופעות אלו (למרות שיש סבסוד במחיר)ובשנה הבא יביאו עוד כמה הופעות וסוף סוף יש בכפר ורדים מה לעשות חוץ מלכתוב שטויות בתגובות.
    חוץ מזה כשרושמים תגובה יש למטה מקום שרושמים שם.זה מדהים כמה אנשים מתביישים בזהותם…

  11. יהודית ניצב Reply

    גורבטרון
    היה נפלא,מעבר לכל דמיון. רוצים עוד פעם!!! אולי (בשנה הבאה?!!!)בטוחה שבפעם הבאה הדשא יהיה מפוצץ באנשים, מתאים לכפר ורדים. כל הכבוד לך נוגה על התעוזה בלהתחדש (להזכירכם הטיש הגדול ביום העצמאות), ועם כל הכבוד ל”יצירה הפנימית” (מספר 1)אנחנו צמאים גם לתרבות שאין ברירה צריך לרשום לה את הצ’ק (שוב למספר 1) ושוב הגורבטרון היה מחיה נפש ונפלא. נוגה המשיכי כך!!!!

השארת תגובה

[bws_google_captcha]
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן